ja, ik heb alleen men gsm om foto's te maken, zal eens zien of ik er betere kan maken.
onderdelen komen nog wat aanpassingen, ik ben nog op zoek naar een crank voor bb30, en misschien nog een ander remsetje. Maar kan ook zijn dat dat pas voor na de winter is.
Seven Imx Slx 29er met lefty gestolen!!!!!!!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
TASMANIAN DEVIL
- Mountainbiker
- Location: Gary Fisher superfly/BLUE cross cxc/BMC slc01/SCOTT addict rc/CERVELO r3 sl/GT ZASKAR carbon 9R TEAM
Post by TASMANIAN DEVIL »
Schreeuw jij maar, dan zal ik in stilte smeken, dan hou ik nog wat adem over voor op de fiets!zondagsrijer wrote:Ik wist dat er iets nie klopte in mijne zin maar schreeuwen om meer foto's doet hij zeker ookCUBE-blackrider wrote:lefty past er heel goed bij!! En dit SMEEKT om betere en meer foto's!!
-
Christiaan
- Mountainbiker
- Location: Intense M9 soon, Yeti DJ, Yeti SuperX, Intense Tazer VP FRO, Merlin Cielo, Santa Cruz BLur XC Carbon
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
1 vraagske..
Mag da plastieken spel van nen wannabe drinkbushouder plaats maken voor nen king cage aub?
Verder
Mag da plastieken spel van nen wannabe drinkbushouder plaats maken voor nen king cage aub?
Verder
ja, ik ben nog aan het kijken voor iets mooi, liefts in titan, en wat de drinkbus nog mooi blijft vasthouden, op de roc was men drinkbus al in de eerste afdaling vliegen.prideandglory1891 wrote:1 vraagske..
Verder