Zo 25/09/2011 Sleidinge :: 2de Ghostbikers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Goethals Andy
Mountainbiker

Post by Goethals Andy »

dank u wel.nog 2 uurtjes en dan goe slapen.
zodat we morgen fris kunnen vertrekken.
Tot morgen gasten. :wink:
peter willeboordse
Mountainbiker

deelname uit nederland

Post by peter willeboordse »

wij komen zeker met zijn vieren :-D :-D :-D :-D na alle goede berichten op dit forum
ook zetten wij een leuk verslag op onze site en wat foto's en de GPS route
http://pwillebo.home.xs4all.nl/september2011.html
:lol:
Christ D.
Mountainbiker

Re: deelname uit nederland

Post by Christ D. »

peter willeboordse wrote: en de GPS route
http://pwillebo.home.xs4all.nl/september2011.html
Ook als daar enkele stukken privé in zitten ?? :-?
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

Vandaag de 55km gereden (mijn drinkpulle vergeten, maar gelukkig een flesje water kunnen kopen bij de bakker) het was een mooie rit met terug een paar nieuwe stukken in. Enige tegenvaller ik had me misreden in de Lembeekse bossen maar na een beetje rondrijden terug op het juiste spoor gekomen :evil: . Tevreden toegekomen met 58km op de teller en ne warme douche =D> =D> =D> =D>
Samuel
Mountainbiker

Post by Samuel »

Mooi weer, goede sfeer. Laatste stukje bochenwerk maakte het af.
proficiat voor de organisatie.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

In één woord t'was........."AF"............ =D>
Eén minpuntje.....de vers gebakken keek was niet te vreten..........!! :roll:
Hij was te vlug verdwenen voor de laat(st)e starters .... :lol:
De"groene"ghost-pijltjes vielen nog redelijk goed mee,liever deze dan te kleine gele pijltjes! :wink:
Slechts 1 maal verkeerd gereden...een groen pijltje had zich bij de boomkweker weggestopt......
tussen de groene bomen! :lol: :lol:
peter willeboordse
Mountainbiker

Post by peter willeboordse »

Ook als daar enkele stukken privé in zitten ??
j aook las er prive stukken in zitten
mocht je hem nog een keer willen rijden dan zul je even een stukje om moeten rijden.
ook leuk toch???!!!!
al vond ik de route erg eentonig
heb de 55 km gereden en na de eerste stop werdt het een beetje leuk maar heb verder wel erg veel mais en grindpaden/asfaltwegen gezien.
jammer maar zeker de complimenten voor de geweldige organisatie en de vele vrijwilligers.

in de loop van deze week komen de foto's en filmpje en verslag te staan op http://pwillebo.home.xs4all.nl/september2011.html
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

peter willeboordse wrote:
mocht je hem nog een keer willen rijden dan zul je even een stukje om moeten rijden.
ook leuk toch???!!!!
heb de 55 km gereden en na de eerste stop werdt het een beetje leuk maar heb verder wel erg veel mais en grindpaden/asfaltwegen gezien.
jammer maar zeker de complimenten voor de geweldige organisatie en de vele vrijwilligers.

in de loop van deze week komen de foto's en filmpje en verslag te staan op http://pwillebo.home.xs4all.nl/september2011.html
Beetje teveel Leffe gedronken? Jouw reactie leest niet al te vlot... :wink:
Bon, we hebben zeer veel goede reacties gekregen vooral over het parcours dat het zeer gevarieerd was!
De eerste 21 km van de 55 km waren wat grindwegen maar achteraf gezien vonden de meesten dit niet zo erg want hun pijp was uit...
In ieder geval veel dank voor zij die aanwezig waren en ons uitermate positieve reacties gegeven hebben.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

peter willeboordse wrote:
ook leuk toch???!!!!

Beste MTB collega , ik ben van de streek dus weet wel waar ik die privé stukken omzeil. Mijn bedoeling is dat je toch niet zomaar tracks op het net gooit waar privé stukken inzitten ? Je weet toch ook wel dat er altijd zijn die daar hun botten aanvegen ??? #-o Zo krijgt die organisatie een "njet" de volgende keer er ze door willen.

Ik vond het een mooie toer , met enkele leuke stukken in. Mij goed geamuseerd in dit zomerse weer.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

allemaal bedankt voor jullie komst en reacties
:-) :-) :-)
Post Reply