Za 01/10/2011 De Haan :: Dunebikers-Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jempi
Mountainbiker

01/10 De Haan

Post by jempi »

Weet er iemand iets meer over deze TT [-o<
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

vorig jaar gereden en vrijgoed bevonden.
een stuk over het strand is altijd eens iets anders dan bos en dreef.
Verder weet ik er ook niets meer over.
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Is het parkoer al bekend? #-o
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Volgens mij doen ze de singletrack van 'de schorre' ook... Via de vismijn v/ oostende richting strand en zo terug naar Vosseslag.
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

Zal zoals elk jaar zal ik hier ook terug starten.
In principe is dit eigenlijk een goede 'instaptoertocht' voor beginnende mtb'ers met elk jaar dezelfde stroken. De enige 'technische' uitdaging is een beetje de Schorre. De rest is vooral baan :cry: en wat schaarse off-road stukken.
Echt leuk zou het pas worden als het overvloedig zou regenen de weken voor deze toertocht. Dan pas worden sommige off-road stukken toch een beetje baggeren =P~ met misschien als toemaatje een strakke tegenwind op het strand.
Het goede weer van deze week zal er echter voor zorgen dat het dit jaar een op en top vlamparcours zal worden.
De enige 'verrassing' #-o is hoe het parcours zal verlopen, eerst het strand of eerst het hinterland.
Tot zaterdag.
zandduvel
Mountainbiker

Post by zandduvel »

Met dit mooie weer zit ik nog te twijfelen of ik niet met strangebanden zou afkomen. Hoe liggen de polders derbij?
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

zandduvel wrote:Met dit mooie weer zit ik nog te twijfelen of ik niet met strangebanden zou afkomen. Hoe liggen de polders derbij?
Mmmmmmmmmmmmm.........strange?????? :drunk:
muddymen
Mountainbiker

Post by muddymen »

wel zorgen dat ge niet van uwe velo valt als het langs het naakt strand van bredene rijd. met dit weer zal er wel volk zitten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Vorig jaar kwam het strand op't einde van de rit... Mss dit jaar andersom...
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

met drie plummestampers aanwezig, mooie tocht en ons goed geammuseerd toch twee minpunten, te weinig pijlen in de haven van Oostende en de bevoorrading na 30km kwam wat aan de late kant.
Toch bedankt voor al jullie inspanningen en de lekkere hot dog aan de aankomst, tot de volgende tocht.
Post Reply