Viper, je had ons nog zo veel kunnen leren...
Je bent niet de eerste biker die dit jaar op de openbare weg z'n leven verliest. Hopelijk kan je iedereen nog één ding leren: Gedraag je in 't verkeer, zorg dat je met een goed onderhouden fiets onderweg bent en draag altijd een helm!
Mijn deelneming aan de familie.
Kris Henderieckx
Overlijdensbericht
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Met het ingezamelde geld wordt er voor een prachtige rouwkrans uit naam van ons allen gezorgd. De Mountainbike.be Crew is enkel het middel voor gans de forumgemeenschap.
Het geld dat over is wordt eveneens gebruikt om Viper op een of andere manier een laatste eer te bewijzen. Voorstellen hieromtrent zijn zeker en vast welkom.
Het geld dat over is wordt eveneens gebruikt om Viper op een of andere manier een laatste eer te bewijzen. Voorstellen hieromtrent zijn zeker en vast welkom.
-
Van Cot
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word
misschien rechtstreeks aan de familie schenken, zo een begrafenis is tegenwoordig enorm duur, duurder dan viper zijn specializedJFK wrote:Met het ingezamelde geld wordt er voor een prachtige rouwkrans uit naam van ons allen gezorgd. De Mountainbike.be Crew is enkel het middel voor gans de forumgemeenschap.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik ben blij dat er een dergelijk initiatief genomen wordt en heb meteen een bijdrage gestort.JFK wrote:Met het ingezamelde geld wordt er voor een prachtige rouwkrans uit naam van ons allen gezorgd. De Mountainbike.be Crew is enkel het middel voor gans de forumgemeenschap.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
ben er nog steeds nie goed van. Ik heb alleszins een kleine bijdrage overgeschreven..................uit diep respect.............
heb vandaag mijn foto's doorgenomen van laatste Mountainbike.be dag. Kheb fotoke gevonden waar onzen Viper deskundige uitleg stond te geven over mijn bikske..............had ik toen geweten ......................
heb vandaag mijn foto's doorgenomen van laatste Mountainbike.be dag. Kheb fotoke gevonden waar onzen Viper deskundige uitleg stond te geven over mijn bikske..............had ik toen geweten ......................
Een kleine week afwezig geweest op het forum, en dan komt dit nieuws wel erg hard aan.
Ik heb Jan/Viper slechts twee maal kort ontmoet, maar die momenten waren voldoende om te ontdekken wat een waardig en sympathiek persoon Viper wel was.
Bedankt Viper voor al de positieve inbreng op dit forum.
Hierbij wil ik mijn medeleven betuigen aan de familie en al wie Viper lief was.
Ik heb Jan/Viper slechts twee maal kort ontmoet, maar die momenten waren voldoende om te ontdekken wat een waardig en sympathiek persoon Viper wel was.
Bedankt Viper voor al de positieve inbreng op dit forum.
Hierbij wil ik mijn medeleven betuigen aan de familie en al wie Viper lief was.
- franky
- Mountainbiker
ik kende viper ook niet persoonlijk, spijtig want hij was zowat een leeftijdsgenoot.
heb echter altijd graag zijn reacties en zijn mening gelezen op dit forum.
veel sterkte aan zijn familie en zijn vrienden...........
franky
heb echter altijd graag zijn reacties en zijn mening gelezen op dit forum.
veel sterkte aan zijn familie en zijn vrienden...........
franky
Last edited by franky on Sat 16 Oct 2004 08:37, edited 1 time in total.
Geef dat gerust aan zijn familie, steek er kaartje bij:JFK wrote:Met het ingezamelde geld wordt er voor een prachtige rouwkrans uit naam van ons allen gezorgd. De Mountainbike.be Crew is enkel het middel voor gans de forumgemeenschap.
'uit respect en genegenheid voor een goed mens'