start is voorzien bij
grondwerken soenens
doelstraat 142
8770 ingelmunster
organiserende club :wtc de meulebeekse trappers
0475/79 79 54
Zo 25/09/2011 Ingelmunster :: 10de Veldtoertocht Soenens
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Inderdaad start bij grondwerken Soenens, dit is kant van Emelgem. We pijlen de startplaats nog uit met VTT borden. De 3 parcours starten in dezelfde richting .. Emelgem dus, en gaat dan via kanaal naar "klein zwitserland" daar gaat enkel de 30 km richting Meulebeke. De andere parcours richting (45/65) Hulste waar er jammergenoeg al pijlen vanavond verdwenen en/of gedraaid werden. Dan naar Ooigembos en naar crossparcours Wielsbeke. Vandaar richting Oostrozebeke, Paanders Meulebeke om dan via omgeving "Bina Canar" terug in Ingelmunster te komen. Starten kan op beide dagen vanaf 7u. Tot dan
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Wij komen zondag ook met een bende boskantrijders af naar Ingelmunster .We starten om 8u en kiezen waarschijnlijk voor de 45 km , zo kunnen we achteraf de sociale contacten onderhouden .Hopelijk wordt het weer zoals voorspeld .
- bikerboy 1
- Mountainbiker
Post by bikerboy 1 »
is dat een zware rit de 65 km
want ik twijfel om met de fiets te komen en de 65 km erbij te nemen maar dan zou ik ongeveer 125 km hebben
want ik twijfel om met de fiets te komen en de 65 km erbij te nemen maar dan zou ik ongeveer 125 km hebben
De 65km zal dit jaar best meevallen, omdat het overal droog zal liggen en er geen modderstroken zijn. Mocht je toch nog twijfelen, al het zwaarste zit volledig in de 45km en dan kan je na het cross parcours zelf beslissen of je de 65km zal rijden of voor 20km minder. Dan zal je nog altijd 105km in de benen hebben!! Aan u de keuze
'k fiets alle dagen van ooigem naar ardooie en ben al vele pijltjes tegengekomen, zelfs in m'n eigen straat is er een off-road strook waarvan ik het bestaan niet eens wist, er is dus echt weer werk van gemaakt om heel de streek te benutten, ben benieuwd welke verrassingen er nog zullen zijn....
Last edited by Arend on Thu 22 Sep 2011 20:47, edited 1 time in total.
-
reynaerten
- Mountainbiker
- Boscosmoscrosser
- Mountainbiker
Post by Boscosmoscrosser »
Op zondagmorgen present, samen met de buurman, voor de 45 KM.
Deze TT in onze thuisstreek mogen we niet missen. Altijd een goede organisatie! En met het stralende weer in het vooruitzicht, het zal er stuiven :)
Deze TT in onze thuisstreek mogen we niet missen. Altijd een goede organisatie! En met het stralende weer in het vooruitzicht, het zal er stuiven :)