Overlijdensbericht

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Locked
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Woorden kunnen de leegte niet vullen maar misschien geven ze een beetje steun in deze moeilijke dagen.
Veel sterkte en men oprechte deelneming aan gans de familie.

Roger
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Geen probleem, p°. Vragen staat vrij. Het leek me best naar iedereen toe om duidelijk te zijn, vandaar.
Last edited by Jack77 on Fri 15 Oct 2004 18:22, edited 1 time in total.
timbie
Mountainbiker

Post by timbie »

Viper ken ik ook alleen maar van het forum, maar ik weet dat ik altijd zijn berichten met interesse en respect las.

toch vreemd dat , hoewel je iemand niet persoonlijk kent, je toch een beeld kunt vormen via de activiteiten in het forum.

Het is duidelijk dat er veel respect voor Viper is bij de Mountainbike.be'er en hij zal zeker worden gemist. ik krijg er ook kippenvel van.

innige deelnemning en veel sterkte gewenst aan gans de familie,

patrick
Guest

Post by Guest »

Godhemel, ben er al de hele dag niet goed van. Ik volgde dit topic niet omdat ik dacht dat het over een of andere krantenbericht ging, vandaar mijn late reactie.
Deze morgen vernam ik het van Chris te Nottebohm.
Nooit gedacht dat ik zo ondersteboven kon zijn van een persoon die ik nooit van nabij gekend heb. Dit zegt al genoeg over zijn sterke en innemende persoonlijkheid.
Jan, ik heb je spijtig genoeg nooit in persoon mogen ontmoetten. Toch heb ik het gevoel dat ik je al een beetje kende. Heerlijk waren onze veldslagen op het forum en waar we nadien nog lekker konden over nagniffelen via email en pm. We voelden ons al een beetje 'soulmates'.
Ik zal je zeker missen.
Veel geluk met je laatste beklimming naar de eeuwige zon.
Ivo.
Last edited by Guest on Fri 15 Oct 2004 18:39, edited 1 time in total.
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Innige deelneming vanwege mij en mijn vriendin.
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Ik heb het spijtige nieuws pas vandaag vernomen. Ik kende Viper ook niet persoonlijk maar alleen van het forum. Toch werd ik stil van dit nieuws, omdat Viper toch sterk aanwezig was op het forum. Hij laat hier een zekere leegte achter die enkel met herinneringen opgevuld kan worden. Viper we gaan u missen.

Met deze wil ik ook mijn Innige deelneming betuigen aan zijn vrouw,dochter, familie en naaste vrienden..

Vacaro alias RacScott
InSaNe_ClowN
Mountainbiker

Post by InSaNe_ClowN »

dem , ik ken hem ook niet persoonlijk , maar ik ging dikwijls naar zijn site kijken voor " trainingshoekje" te lezen , dankzij dat ben ik heel wat wijzer geworden :(
wheely
Mountainbiker

Post by wheely »

mijn innige deelneming voor zijn familie en vrienden

christophe
serre
Mountainbiker

Post by serre »

Ik heb ook het geluk gehad even met Viper te kunnen praten op de laatste MTB dag. Een gepassioneerde biker als hij zullen we allemaal missen.
Hierbij ook mijn medeleven voor zijn vrouw, dochter en zijn familie.
Moge de vele berichten hier voor hen een hart onder de riem zijn om deze moeilijke tijd door te komen.

Viper, er zijn er vele die je gaan missen !

Luc
pat17
Mountainbiker

Post by pat17 »

Heb net de 13 paginas van de topic doorgelezen en ben blij dat ik een lid ben van dit forum.
En weeral dacht ik:
wat zit ik hier weer op dit PC scherm te gapen, tot je dan zo'n berichtje leest en dan merkt wat een ''WIJ-gevoel'' dat opwekt... bedankt aan Jan voor alles....
Mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden.....
Locked