8 minuten om de heirbaan volledig af te rijden, maakt er 8:23 vanKristof Huyck wrote:Dat zal rond 8:20 zijnmountainbike_peter wrote: Rond hoelaat passeren jullie ongeveer van Mele tuincentrum?
Dan zorg ik ervoor dat ik daar sta.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: waasmunster
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: waasmunster
Post by Kristof Huyck »
Op de minuut correct reken ik dat nu ook niet uit, maar de heirbaan afrijden in 8 minuten is geen probleem tochel stevo wrote:8 minuten om de heirbaan volledig af te rijden, maakt er 8:23 vanKristof Huyck wrote:Dat zal rond 8:20 zijnmountainbike_peter wrote: Rond hoelaat passeren jullie ongeveer van Mele tuincentrum?
Dan zorg ik ervoor dat ik daar sta.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Zo ook nekeer graag zo een beach wedstrijd rijden.
Maar denk da het niet goed is voor de fiets? Heb er maar ene dusja als die om zeep is
Hoeveel km is da feitelijk daar? Denk da dat ook iets voor mij zou kunnen zijn..............op de macht...............:)
Maar denk da het niet goed is voor de fiets? Heb er maar ene dusja als die om zeep is
Hoeveel km is da feitelijk daar? Denk da dat ook iets voor mij zou kunnen zijn..............op de macht...............:)
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Net terug van ritje in Waasmunster, tof ritje wel minder zwaar als da ritje van vorig weekend. Op de teller staan weer +- 80 'zachte' km's. Laatste 20km was toch wel vermoeiend voor de bovenbenen. Wa wilde als je die moet fietsen terwijl je genoodzaakt wordt om door een afgebroken zadel recht in de trappers te blijven staan.
feest!!! Ale kan op zoek naar een vijs... Volgend weekend toch weer werken dus zalt zonder mij te bollen zijn.
Relaxerende douche here i come. Wss morgen stijf.
Roger out----
Relaxerende douche here i come. Wss morgen stijf.
Roger out----