Wij brengen ook nog een partytent mee! en stoelen en een tafeltje!sliekske wrote:Ik ga deze week nog een tentje kopen zodat de dames daaronder kunnen schuilen...
VOOR DE BRANDENDE ZON![]()
Trouwens, zorgen we weer allemaal voor iets?
Anders bestel ik nog een zakje boterkoeken.
Een stuk of 100, is da genoeg?
Zo 25/09/2011 Wingles (Fr) :: Pyramidale duorace
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Hola,Belle wrote:Wij brengen ook nog een partytent mee! en stoelen en een tafeltje!sliekske wrote:Ik ga deze week nog een tentje kopen zodat de dames daaronder kunnen schuilen...
VOOR DE BRANDENDE ZON![]()
Trouwens, zorgen we weer allemaal voor iets?
Anders bestel ik nog een zakje boterkoeken.
Een stuk of 100, is da genoeg?
we gaan daar een tentenkamp kunnen bouwen ik ging er ook al een meebrengen van 9m op 4m met zijkanten.... een waterdichte versie.
We gaan moeten afspreken he,
anders sleurt iedereen hetzelfde mee en ontbreken we misschien andere zaken waar niemand aan denkt... tot we ze daar nodig hebben...
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Dus Slijkske de boterkoeken
Belle de partytent
Ik breng frisdrank, fruitsap, chips, nootjes mee. En een tafel.
Iedereen brengt stoelen mee.
De Grysperre's gaan ZEKER met veel show uit de hoek komen. We gaan ons niet laten doen hé.
PS: Voor degenen die na 17u nog meegaan naar de Flunch, vergeet een bidon water niet en verse kleren. Of we zetten u aan een tafelke apart.
Daar er mogelijk vrouwen s'avonds achterkomen (Cowgirl Mia), graag toch de Flunch van Roncq. Die weten ze zeker te vinden.
Belle de partytent
Ik breng frisdrank, fruitsap, chips, nootjes mee. En een tafel.
Iedereen brengt stoelen mee.
De Grysperre's gaan ZEKER met veel show uit de hoek komen. We gaan ons niet laten doen hé.
PS: Voor degenen die na 17u nog meegaan naar de Flunch, vergeet een bidon water niet en verse kleren. Of we zetten u aan een tafelke apart.
Daar er mogelijk vrouwen s'avonds achterkomen (Cowgirl Mia), graag toch de Flunch van Roncq. Die weten ze zeker te vinden.
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
Post by matthiasdujardin »
Een stoel om op te zitten. Altijd handig.Belle wrote:matthiasdujardin wrote:wat breng ik mee :p
drank , brood , gehakt ?
kan zitten in mijn auto é :p
plaats genoeg :p