roc azur 2011

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

vorig jaar marathon gereden met RaRa voor en achter, met latex binnenband, no problemo
roc d'azur zelf met conti race king 2.0, ook no problemo

dit jaar enkel roc d'azur op zondag met contis= goede keuze, tenzij nat weer dan wordt het voor een RaRa en achter Nobby nic, met latex binnenband :lol:
svennekedebock
Mountainbiker

TICKET TE KOOP

Post by svennekedebock »

Inderdaad weinig info over de roc .. heb ook nog ticket te koop voor de roc zel fop zondag heb nr 1999 ... kan noodgedwongen niet mee :(
ik hoor het wel als er interesse is !
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

tianne wrote:
joeke wrote:
Orbe@ wrote:ben in 2009 ook geweest in de roc d'azur maar nu gaan er een paar vrienden mee. Deze gaan niet fietsen maar zouden graag komen kijken op het parcours. Weet er iemand of dit mogelijk is want ik herinner mij dat we in 2009 niet zoveel over de weg hebben gefietst. Kent er iemand plaatsen waar je gemakkelijk bij kan met de wagen en hoe kunnen we die terug vinden op de kaart (eventueel adres of herkenningspunt meegeven) Zijn de bekende punten in de roc gemakkelijk te bereiken. De enige dat ik goed weet liggen is de col de bougnon omdat die vlak aan de weg ligt.

Op het einde kwamen we ook een hele steile betonweg tegen waar zouden we deze kunnen vinden op het parcours ?
Hallo,

De afdaling juist voor de 1ste bevoorrading ligt op dezelfde weg als deze voor de col du Bugnon. Is +/-4km meer naar Fréjus toe.

De betonnen helling ligt het dorp na de top daar wat tussenin (bijna tot aan de zee rijden). Het noemt les Terasses.

Ook eens gaan zien of het traject niet omhoog hangt.
Dan kan je eens zien waar je kan gaan kijken.

Groetjes,

Joeke

43.368866,6.705506 kopieren en dan in google maps plakken en dan komt ge onder aan de betonweg,succes
pfffff begin al te zweten als ik die knik zie en dan die goten verderop, maar eens helemaal boven is het ergste voorbij maar op deze klim gaat er bij velen het licht helemaal uit en komen die heerlijke krampen op :-? en toch kijk ik er weeral naar uit, tot ik bezig ben en dan denk ik dit doe ik nooit meer, maar eens aangekomen wil ik me al terug inschrijven voor de volgende :-D
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

voor die medische goedkeuring zijn daar papieren voor ergens te vinden??
Of heeft er iemand zoiets opgemaakt in het frans, mijn frans is namelijk geen hol waard.
Als ik zo'n papier heb kan ik da binnensmijten bij mijne dokter
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

jakke-pompier wrote:voor die medische goedkeuring zijn daar papieren voor ergens te vinden??
Of heeft er iemand zoiets opgemaakt in het frans, mijn frans is namelijk geen hol waard.
dat is geen speciaal formulier uw dokter moet gewoon een briefje schrijven (hij zal wel frans kunnen) dat je medisch geschikt bent om te sporten.
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

'T groot mes wrote:
jakke-pompier wrote:voor die medische goedkeuring zijn daar papieren voor ergens te vinden??
dat is geen speciaal formulier uw dokter moet gewoon een briefje schrijven (hij zal wel frans kunnen) dat je medisch geschikt bent om te sporten.
ah ok, geen speciaal papier. Sebiet eens bellen nor meneer doktoor dan
Orbe@
Mountainbiker

Post by Orbe@ »

'T groot mes wrote:

en competition
moet er wel duidelijk bij staan ! 2 jaar geleden deden ze moeilijk bij mij omdat dit er niet bij stond
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Just een papierke van je huisdokter met de zin "(je naam) peut participer en competition du cyclisme". meer moet da ni zijn.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

vorig jaar ook gereden met binnenbanden en zelf Joe's No Flat ingespoten.
Geen enkele keer lek gereden met Hutchinson Python. Super band voor ginder maar wel versleten na de RoC. Zo hoort het ook voor een band,goeie grip ma na het weekend versleten.
De marathon gereden op vrijdag en de RoC Azur op zondag.
volgend jaar terug van de partij :lol:
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

weet er iemand een camping dichtbij het festival voor met de tent
en ik ga naar daar met de tgv
en kom aan met de trein aan in FREJUS zelf
weet er iemand of dit ver van het festival en campings ligt
alvast bedankt
Post Reply