vond de tocht niet tegenvallen was zwaar genoeg.heb 42km gereden
enkel van het militair domein had ik wat meer verwacht.uitstekende bevoorrading en goede wegwijzers . ik heb de single tracks niet gemist.
Na maanden op non-actief heb ik vandaag deze tour gereden samen met Boxter.
We hebben ons goed geamuseerd.
Met momenten had ik het zwaar . Sjans dat Boxter mij mee op sleeptouw nam .
De organisatie van de toer was tip top in orde.
Ik heb denk ik de smaak alweer te pakken.
ik vond het een mooie tour,maar best wel zwaar (53 km).voor de bevoorrading vrij veel heuveltjes , en erna verschillende stroken die voor geen meter bolden.stoempen,stoempen,stoempen dus ik was dus content dat we de sporthal terug in zicht kregen.moe maar voldaan mij op een stoel gezet met het gekregen ijsje ,en rustig van genoten.na nog een leffe van't vat was ik voldoende gerecuppereerd om de terugtocht naar huis aan te vatten (5 km) op naar volgende week. organisatie was top !
Heb mij enorm geamuseerd! Itt. andere berichten is er zeker moeite gedaan om Bloso parcours geregeld te vermijden. De mannen van Oostmalle vorige week kunnen hier een lesje uit leren. Die waren pas ongeïnspireerd in hun parcourskeuze. De route in militair domein had misschien beetje beter gekund maar heeft misschien ook te maken met feit dat aantal stukken verboden werden door het leger. Bevoorrading top, heb wegens tijdsgebrek niet aan "après-mountainbiking" kunnen doen maar de mensen die het terras bevolkten leken mij best tevreden te zijn. 4 hogedrukreinigers....Prachtig....Hopelijk trekken andere organisaties lessen. Dit was een voorbeeld van hoe het moet. Tot volgend jaar !!!
Ook ik heb mij hier komen amuseren en ik vond het echt zo slecht nog niet hoor.
Het ging wel voor gene meter met mijne knie die nog altijd ontzettend veel pijn deedmaar het was toch plezant.
Bij het binnenkomen van het militair domein toch maar gekozen voor de 29km om zo aan bijna 47km te komen.
Bevoorrading was perfect. Het enige wat ik gemist heb, zijn toch wel seingevers aan de gevaarlijke oversteken terwijl er dan weer wel 2 stonden knal aan de sporthal zelf.