Wat zijn zoal de betere technische routes van de BeNeLux ?
Welke vaste routes zijn jullie favorieten en moet je zeker eens gereden hebben?
De betere (technischere) routes van de Benelux
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
K&Jprojects
- Mountainbiker
-
Maarten123
- Mountainbiker
-
suckyclimber
- Mountainbiker
Post by suckyclimber »
probeer ook eens het Mullertrail in en rond echternach in luxemburg;
streek daar wordt ook wel klein Zwitserland genoemd, het mullerthal trail is eigenlijk wel wandelroute (totaal rond de vijftig km) maar zeer de moeite waard
streek daar wordt ook wel klein Zwitserland genoemd, het mullerthal trail is eigenlijk wel wandelroute (totaal rond de vijftig km) maar zeer de moeite waard
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
Ik ben ook op zoek naar een technischere route in de provincie Antwerpen of Limburg, liefst zo dicht mogelijk in de buurt van Geel (Ik ben al gaan rijden in herentals, geel en dessel en ook een tt in lille)
Vooral technischere afdalingen spreken me aan, iemand suggesties?
Vooral technischere afdalingen spreken me aan, iemand suggesties?
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
Eventueel Averbode, Aarschot en die kanten. Ik ben van Westerlo en ik ga daar ook regelmatig fietsen. Niet dat je direct in de Ardennen zit, maar mits een beetje zoeken vind je wel een aantal mooie klimmetjes en afdalingen.
-
mol
- Mountainbiker
ben ook van omgeving westerlo,vind ook nergens mijn goesting in technische afdalingen in de streek...
rond overijse is ook wel beetje potentieel...maar heb dit ontdekt in een tt waar ik enkele pijltjes tegenkwam van een bloso route
volgend jaar zou ik deze allemaal meerijden als je van afdalingen houd
http://www.ebmc.info/
allemaal 1voor1 om van te dromen!! conditie is wel vereist maar was echt allemaal de moeite
rond overijse is ook wel beetje potentieel...maar heb dit ontdekt in een tt waar ik enkele pijltjes tegenkwam van een bloso route
volgend jaar zou ik deze allemaal meerijden als je van afdalingen houd
http://www.ebmc.info/
allemaal 1voor1 om van te dromen!! conditie is wel vereist maar was echt allemaal de moeite