Za 17/09/2011 Poelkapelle :: Statiekermis Poelkapelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Dik tegen mijn zin en zonder verwachtingen ben ik gisteren naar Poelkapelle gereden. Achteraf was ik er dik tevreden over. Een mooi, afwisselend parcours dat er perfect bijlag. Een streepje wind zorgde voor de tegenstand.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Dik tegen mijn zin en zonder verwachtingen ben ik gisteren naar Poelkapelle gereden. Achteraf was ik er dik tevreden over. Een mooi, afwisselend parcours dat er perfect bijlag. Een streepje wind zorgde voor de tegenstand.
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

ik heb gisteren ook gekomen.
ik vond het ook en mooi parcour
maar na 14 km sloeg het noodlot toe me achter band was ontploft en dan kon ik niet meer verder.
ik vond het spijtig.
volgende jaar kom ik zeker terug af en zonder pech dan .
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Lang zitten twijfelen waar we vandaag gingen rijden en uiteindelijk voor deze gekozen omdat een vriend deze ook ging rijden.
Om 8u30 uiteindelijk op mijn eentje gestart... :roll:
De (verdere) altenatieven hadden allen een grote meerwaarde op het gebied van streek maar ik heb op deze geen seconde spijt gehad van mijn keuze, prachtig in elkaar gestoken ritje mannen! =D>
Op de rit zelf niet zo heel veel volk tegen gekomen en hoorde iets van een 180 inschrijvingen van de mannen uit Klerken bij wie ik aan tafel was gaan zitten, jullie verdienen ZEKER meer! :wink:
Thx en doe zo verder! =D>
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

Deze morgen gestart met het opkomend zonnetje, een gevarieerd parcour met een pittig windje was het een prachtig tocht, de 55 gedaan.
Aan de organisatie: de bepijling en bevoorrading was in orde. Proficiat =D> =D> =D>
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Deze morgen vertrokken van bij mij thuis.Het weer was prachtig om te fietsen en de tocht was ook meer dan ok dus de zondagmorgen kon niet meer stuk.Ook de bevooradingen waren ok en de bepijling daar kon je ook niet naast kijken.
Bij thuiskomst had ik een 70 km met een avs van 25.5 meer dan tevreden en tot volgend jaar.Bedankt voor de fijne zondagmorgen.
boerie
Mountainbiker

MTB Poelkapelle

Post by boerie »

Aan alle bikers,

hartelijk dank voor jullie deelname =D>
we waren ervan overtuigd dat onze parcoursbouwer een prachtig afwisselend parcour uitgestippeld had en moesten enkel nog hopen op redelijk weer. En de weergoden waren ons nog goed gezind want op de voorspellingen afgaande... :cry:

We zijn er dan ook van overtuigd dat we jullie volgend jaar terug zien [-o<

P.S. Mss moeten we kijken voor een iets steviger tentje voor de douches :-?
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

hier de zaterdag eens komen rijden,raar dak nie veel volk tegengekomen heb .Parcour was nie slecht en tlag er zeer goe bij.
P-rider
Mountainbiker

Post by P-rider »

Zaterdag ook gestart in alle rust (was alleen in de tent om in te schrijven en ben het eerste uur ook niemand tegengekomen). Tocht was leuk en overal goed berijdbaar. Vriendelijke mensen aan de bevoorradingen en in de tent. Deze tocht verdient wel wat meer volk.

Ook gebruik gemaakt van de luchtige douches, twas eens iets anders, en het water was lekker warm.
veeteepepeetje
Mountainbiker

Post by veeteepepeetje »

:-D aanwezig met 5 man op zaterdag :-D
Post Reply