Za 17/09/2011 Beringen :: GP MTB Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

ben blij dat ik mijn geld ben terug gaan vragen dadelijk... 4euro is nie veel maar tel toch maar eens wat ze hiermee verdiend hebben. Laat er nog maar 300man geweest zijn... Schoon verdiend op zo'n manier nie?
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

ben blij dat ik mijn geld ben terug gaan vragen dadelijk... 4euro is nie veel maar tel toch maar eens wat ze hiermee verdiend hebben. Laat er nog maar 300man geweest zijn... Schoon verdiend op zo'n manier nie?
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Amaai, nog nooit zoveel slechte reacties gelezen. Ben blij dat ik niet geweest ben...
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ik heb hiervoor een 50tal minuten in de wagen gezeten. terril was mooi, maar voor sommige,waaronder waren de afdalingen wat te technisch. Nu dan de rest van de tt trok op niet veel. Als ze een 40tal km zonder de terril aangeven, dan verwacht ik toch tussen de 38 km en 43 km te zitten bij aankomst. Nu hier en daar waren wel wat mooie singeltracks, maar toch veel te weinig. Voor de rest veel saaie stukken, nu als men dan maar uit gemakzucht een 30tal km uitpijlen dan verwacht ik op zijn minst 30 km fun. Zou zeggen aan de organisatoren, hou het dan bij het wedstrijdgedeelte en organiseer geen tt meer erbij. Jullie hebben dit puur gedaan volgens mij om geld te kloppen uit de modale toertochtrijder. Ik heb de afspraak hier dat ik 1tt per weekend doe, en verwachtte hier wel iets van, op zijn minst dat men zich aan de afstanden houdt. Dus ja spijt dat ik vandaag niet geweest ben in eupen of overpelt. En leuk van de organisatoren dat jullie mijn zaterdagvoormiddag naar de ***** hebt geholpen. Sorry hoor, heel veel op mijn honger blijven zitten en duidelijk met een gefrustreerd gevoel naar huis gegaan. Verwacht hier toch wel een duidelijk woordje uitleg van fietspromo of de organisatoren. Nu zien we wel dat vele andere organisatoren van tt's wel wat moeite doen.
louskabous
Mountainbiker

Post by louskabous »

Ik vond het ook onverantwoord de tt-rijders op het wedstrijd parkoer van de terril te laden rijden... De afdalingen waren er duidelijk over! Heb mijn fietsmaat naar de spoedafdeling moeten doen wegens zware val over één van de houte schuttinkjes in de bochten. Heb ook de ambulance met zwaailichten en een gewond meisje de berg zien afkomen. Ik weet wel dat je die afdalingen ook niet kan doen, maar een organisator moet toch weten wat een modale tourtocht rijder aan kan en wat niet. Heb heel wat jonge wedstrijdrijders aan afdalingen zien staan die zij niet konden of durfden te nemen.
Dit is zo een tocht die op de harde schijf blijft gebrand en waarvoor ik volgend jaar in het forum zeker zal waarschuwen!
Biker-nick
Mountainbiker

Post by Biker-nick »

Het enige hoogtepunt was het oprijden van de terril... De rest was gewoon rampzalig... Een non-organisatie en mij zien ze daar nooit meer!
tijger
Mountainbiker

Post by tijger »

Ongelofelijk, we zijn met de fiets naar daar gereden: 2 maal de koolmijnlaan afgereden eer dat we de inschrijving vonden, die vond dan plaats in een te klein hokje, bij de start stonden geen pijlen, we besloten de terril op te rijden, maar ook daar geen pijlen, 2 maal zijn we de terril op- en afgereden waarna we eens besloten een andere richting te rijden. Daar vonden we plots een pijltje, onze toertocht kon na 1 uur beginnen. Onvriendelijke reacties van de organisatie, ook onderweg ontbraken pijltjes. Ik heb respect voor alle organisaties, want gemakkelijk zal het wel niet zijn, maar na 10jaar mtben heb ik dit nog nooit meegemaakt. Bedankt voor die Red Bull achteraf (maar die komt van iemand anders?) Toch heb ik mij zoals altijd geamuseerd...
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

AMAAI , zo veel slechte reactie heb ik begot nog nooit samen gezien , toch blij dat ik gisteren nog voor een rit op de weg heb gekozen gezien het redelijke weer !!
l.a
Mountainbiker

Post by l.a »

louskabous wrote:Ik vond het ook onverantwoord de tt-rijders op het wedstrijd parkoer van de terril te laden rijden... De afdalingen waren er duidelijk over! Heb mijn fietsmaat naar de spoedafdeling moeten doen wegens zware val over één van de houte schuttinkjes in de bochten. Heb ook de ambulance met zwaailichten en een gewond meisje de berg zien afkomen. Ik weet wel dat je die afdalingen ook niet kan doen, maar een organisator moet toch weten wat een modale tourtocht rijder aan kan en wat niet. Heb heel wat jonge wedstrijdrijders aan afdalingen zien staan die zij niet konden of durfden te nemen.
Dit is zo een tocht die op de harde schijf blijft gebrand en waarvoor ik volgend jaar in het forum zeker zal waarschuwen!
onverantwoord ?
ze hebben u nie verplicht om de terril te doen e.
het is onverantwoord als ge u eigen gebreken nie kent op de fiets.
ik ben zelf ook maar een modale tt rijder en ik had hier geen problemen mee.
de terril was zoals mtb'en hoort te zijn, bergop en bergaf.
als ge twijfeld aan u eigen kunnen laat de terril dan links liggen
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ik had bij een paar afdalinkjes ook zoiets van die doe ik niet. ik loop wel, ga liever lopend naar beneden dan naar beneden gedragen. ik laat me daar ook niet meer over op naaien. je moet idd je eigen kunnen weten.
maar wel erg vervelend voor uwen maat
Post Reply