Ook in belgie kan je gerust een weekje fietsvakantie nemen en die Oost-west tour doen en ik denk dat je dan een zeer mooie mtbweek gaat hebben.
Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
't Is nog niet vrij , maar ik ben er vandaag toch door geraakt .Solo wrote:De versperring was er 2 weken geleden nog , dus voor alle zekerheid het alternatief gebruiken.
Als je het alternatief rijdt kan je niet zien of de doorgang vrij is , tenzij wanneer je op het eind van het alternatief komt maar dan terug rijden is wat gek
Veel plezier en kijk zeker uit voor aangekondigde jachtpartijen aan de ingangen van de bossen.
Solo
't Valt best mee .
Dat was ik, dus, die deelnemer.Solo wrote:Een deelnemer meldde ons dat de versperring op Solo's 55 er nog steeds is ! Dus het alternatief blijft de beste optie.Magura wrote:De laatste maand ben ik er niet meer geweest, maar we hebben nog geen meldingen gekregen dat de versperring al dan niet weg is.-JP- wrote:Is het nog nodig de alternatieve track te rijden ivm die versperringen terhoogte van Nonceveux?
Wil je zeker zijn, neem dan het alternatief (dat overigens ook niet mis is, verre van).
Weet niet hoe het nu is, maar die versperring is zeker geen aanrader. Constant afstappen en je fiets tussen een wirwar van takken puzzelen. Er liggen namelijk heel wat bomen net met de kruin op het pad.
De alternatieve route nemen is dus de boodschap.