Overlijdensbericht

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Locked
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Normaliter was ik niet zinnens om vandaag nog maar iets te posten. Het nieuws van de dood van mijn goede vriend Jan viel me zwaar. Wij waren geen vaste bike-makkers, maar hadden op dagbasis wel enorm veel contact. Als het kon reden we ook samen.

De massale reacties hier hebben me echter aangezet om samen met Ivan te zoeken om al deze blijken van medeleven wat te kanaliseren om ze aan de familie over te maken. Hierbij werden we geïnspireerd door de vele ideëen die door mede-forumleden reeds werden aangedragen.

Aangezien dit topic reeds als een soort rouwregister dienst doet, denken Ivan en ik dat een extra register weinig nut heeft.

We denken er wel aan om aan Marijke en Nina op de begrafenis een kaart te overhandigen met daarop aan de linkerzijde enkele bijzonder mooie reacties (zoals die van GF Biker, Stimpie,..) en rechts de namen en nicknames van al diegenen die hier een berichtje laten. Misschien dat we ook de link naar dit topic doorgeven aan de familie zodat ze zelf de overige reacties kan lezen en zien hoeveel keer dit topic ook al bezocht is geweest.

Voor de rest vonden we het idee om dit WE met een zwart lintje te biken erg mooi. Ivan en ik zullen dit zeker doen. Iedereen is vrij om te volgen.

Aangezien de begrafenis (op een nog niet gekende dag) in besloten kring zal doorgaan, dachten we ook aan een inzameling voor een rouwkrans of een rouwstukje, afhankelijk van het verzamelde bedrag (een deftige rouwkrans schatten we op 120-150 euro; een rouwstukje op 50-60 euro). Als opschrift dachten we aan "Innige deelneming" en de vermelding "vanwege het Mountainbike.be forum". Ivan kent een bloemiste die hiervoor kan zorgen (eventueel in een MTB.be kleurstelling). Over de praktische regeling van de inzameling zijn we er nog niet uit, maar misschien dat dit via Mountainbike.be kan verlopen aangezien zij al ervaring hebben met inzamelingen voor o.a. tenues, stickers,...? Ik zal hierover contact opnemen met de Mountainbike.be Crew.

Aan de Mountainbike.be Crew zouden we tevens willen vragen om de berichten van Viper te bewaren, niet enkel als nagedachtenis maar ook en vooral gezien hun nuttigheidswaarde.

Mocht de Vipersite overigens in het gedrang komen, dan zal ik om dezelfde reden en uiteraard mits toestemming van Marijke proberen die site om mijn webspace te zetten met een kort woordje uitleg bij.

Tenslotte wil ik - reeds in naam van de familie, alsmede van Ivan en mezelf - jullie bedanken voor jullie reacties, die mijns inziens toch wel aantonen dat dit forum meer is dan de praatbarak van een stelletje bikers/bikesters die tochtjes en tochten rijden en aan hun bike "frullen".

Ivan en ik houden jullie op de hoogte.
peveroter
Mountainbiker

Post by peveroter »

M'n oprechte medeleven aan familie en vrienden.

Peter.
Eldee
Mountainbiker

Post by Eldee »

Hoewel ik hem persoonlijk niet ken, ben ik er zeker van dat hij een gat zal achterlaten, zeker nadat je zijn website al eens bezocht hebt. Dit is meer dan een spijtige zaak. Hierbij ook mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden.
Bantu
Mountainbiker

Post by Bantu »

Innige deelneming aan de familie en vrienden van Jan.

Dit is een groot verlies...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Jan ik kende je niet persoonlijk maar meende je toch eens te hebben gezien op de regiotoer 2004 maar was er niet zeker van, je reacties op dit forum waren steeds heel apart en iedereen was mss niet steeds akkoord met je meningen maar ze waren zeker zeer oprecht en inderdaad je zat vol met MTB kennis die je aan alleman hier hebt kunnen doorgeven.

Ook ik zal zondag met een zwart lintje rondrijden in Tubize.

voor al de nabestaanden wil ik mijn oprechte deelneming betuigen in hun rouw.

David De Bruyn alias Gizmo :cry:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook van mij, oprechte deelneming aan zijn gezin, familie en vrienden.

We worden er allemaal stil van .
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

ikzelf zal ook met een zwart lintje rondrijden zondag.

mijn oprechte deelneming.

Een ongeluk ligt op een klein plaatske, dat dit juist moet gebeuren op een moment dat je aan het fietsen bent op plaatsen waar geen druk verkeer is en geniet van de natuur en de omgeving.....

Ik vind er geen woorden voor.

we zullen je antwoorden, suggesties, opmerkingen missen
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Innige deelneming aan familie en vrienden.

Hoe komt het toch dat je zo stil en week wordt als je zoiets leest,over iemand die je niet persoonlijk kent...
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

't Is lang geleden dat ik hier op 't forum nog eens iets gezegd heb.
En nu er aanleiding toe is, weet ik niet wat uitgekraamd.

Ik heb Jan twee maal mogen ontmoeten op de Mountainbike.be dagen.
Viper zal me bijblijven als iemand die een gefundeerde rechttoe rechtaan mening had, en die ook onverbloemd uitte.
Je moet het er niet altijd mee eens zijn ... je moet dergelijke mensen wel naar waarde weten te schatten.

Zondag een zwart lintje aan de helm.
BP
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Jan,

Dagelijks krijgen we slecht nieuws over ons, we worden onverschillig, we laten het allemaal over ons komen.
Bij dit slechte nieuws staan we echter plotseling stil, het raakt ons heel erg diep. We zijn een familielid kwijt.
Jan, je hebt echt indruk gemaakt!
We gaan je erg missen.

Vaast
Locked