Vr 16/09/2011 Gits :: Livestrong World Event Day
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Terug uit Gits. Samen met mijne copain vertrokken om 16u00 en het tochtje 2x gereden. Tegen 19u30 gedaan en het was volgens mij daar redelijk rustig!!!
Het tochtje zelf was idem als de afgelopen 2 jaar, maar dat vonden we persoonlijk niet erg. het bolde heel goed en nergens ook maar één plas tegengekomen. De bevoorrading was ook op de reeds gekende plaats, het was gewoon basic, maar voor een buffet moet ge niet gaan fietsen voor een goed doel!!! Bike wash was niet nodig en de douches waren echt goed warm!!! Na een lekker kopje koffie met suikerwafel tevreden richting huis vertrokken..
Persoonlijk jammer voor de toch relatief magere opkomst......
Gits, tot volgend jaar voor het Goede doel

Het tochtje zelf was idem als de afgelopen 2 jaar, maar dat vonden we persoonlijk niet erg. het bolde heel goed en nergens ook maar één plas tegengekomen. De bevoorrading was ook op de reeds gekende plaats, het was gewoon basic, maar voor een buffet moet ge niet gaan fietsen voor een goed doel!!! Bike wash was niet nodig en de douches waren echt goed warm!!! Na een lekker kopje koffie met suikerwafel tevreden richting huis vertrokken..
Persoonlijk jammer voor de toch relatief magere opkomst......
Gits, tot volgend jaar voor het Goede doel
Aangenaam ritje, met idd op het eerste zicht een magere opkomst.
Starte omstreeks 20u15 en in het begin had ik wat moeite met de pijlen maar eenmaal het goed donker was ging dat veel vlotter, schemer is niet mijn ding..
Tot nu toe nog niet meegemaakt op nen tocht, een zelfgemaakte hindernis in de vorm van nen dwars geplaatsten Mercedes ML op nen boerenwegel met zijn neus in de gracht en een betonpaal op zijn dak... efkes de gracht over springen om door te kunnen en de route verder te zetten. Altijd wel iet bijzonders, die nachttochten...
Tocht was in orde, de Leffe en de braadworst achteraf ook!
Starte omstreeks 20u15 en in het begin had ik wat moeite met de pijlen maar eenmaal het goed donker was ging dat veel vlotter, schemer is niet mijn ding..
Tot nu toe nog niet meegemaakt op nen tocht, een zelfgemaakte hindernis in de vorm van nen dwars geplaatsten Mercedes ML op nen boerenwegel met zijn neus in de gracht en een betonpaal op zijn dak... efkes de gracht over springen om door te kunnen en de route verder te zetten. Altijd wel iet bijzonders, die nachttochten...
Tocht was in orde, de Leffe en de braadworst achteraf ook!
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
DENK HET OOK want ik bij ik was het juist geen 29 kmQM wrote:Bevoorrading ongeveer halverwege de rit, duidelijk aangegeven met bord en mooi verlicht. Had 29km's op GPS dus moet je idd ergens een foutje gemaakt hebbenmx#41 wrote:Ik dacht al dat we verkeerd gereden waren![]()
Geen bevoorrading tegen gekomen met 32km op de teller![]()
Waar bevond die dan ergens?
- sierens
- Mountainbiker
- Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Gisteren ook gereden, met het mooie weer was dit een aangenaam trainingstochtje. Uitgereden in 1u08 met 30,5km op de teller.
Enige opmerking, is dat er hier en daar mischien en pijltje meer mocht gehangen hebben (of toch soms op betere plaatsen). Want soms kruisten we toch redelijke gevaarlijke baantjes.
Enige opmerking, is dat er hier en daar mischien en pijltje meer mocht gehangen hebben (of toch soms op betere plaatsen). Want soms kruisten we toch redelijke gevaarlijke baantjes.