Beste, Ik zou voorstellen een rustige plaats. Een cafe, sporthal kantine of dergelijke.
Weet iemand anders een idee. Ik ben ook niet zo een cafe gaander. Ik weet zeker veel zijn, maar???? We kunnen ook aan het station Gent st pieters afspreken en daar zelf eens rond wandelen of we aldaar iets open vinden waar het rustig is om deze zaak te bespreken. Rudy VdE.
Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
een goede plaats zou kunnen zijn: café "rotonde". Dat is niet zo ver van het station en is een rustig cafe. Er staan 3 pool tafels, niet dat we die nodig hebben, maar 't is er wel rustig om te praten.
Als je van het station naar het winkel-centrum van Gent gaat (veldstraat) dan ga je door de kortrijksepoortstraat. Wel, op het eerste groot kruispunt is het, op de rechter kant als je van het station komt.
Is niet het meest hippe café, maar is zeker ok voor een babbel.
Als je van het station naar het winkel-centrum van Gent gaat (veldstraat) dan ga je door de kortrijksepoortstraat. Wel, op het eerste groot kruispunt is het, op de rechter kant als je van het station komt.
Is niet het meest hippe café, maar is zeker ok voor een babbel.
hey, Ja ken ik ook wel, redelijke grote cafe op de ring dicht bij het citadelpark op de hoek van de Korterijksesteenweg en de Ijzerlaan, daar tegenover is er ook ne cafe. goe goe. Dt lijkt me rustig aldaar. Daar zal de vergadering dan doorgaan stel ik voor. Nu nog het uur???????
Ik hoop zeker dat iedere belangstellende biker kan komen of verwittigd bij afwezigheid, zodat deze op de hoogte blijft van de beproken doelstelling en evaluatie.
Ik ben van nature zo ingesteld dat iedere stem geld en niet mag verwaarloosd worden. Daarvoor reken ik dan ook op een grote opkomst, zodat alle aspekten kunnen aan bod komen.
David heeft wel een schitterend idee voor de oprichting van een club en daar sta ik volledig achter. Ik hoop vele bikers te kunnen ontmoeten en samen vergaderen om een goede toekomst te kunnen garanderen.
vol goede hoop op welslagen op een beste toekomst. sportieve groeten Rudy VdE.
Ik hoop zeker dat iedere belangstellende biker kan komen of verwittigd bij afwezigheid, zodat deze op de hoogte blijft van de beproken doelstelling en evaluatie.
Ik ben van nature zo ingesteld dat iedere stem geld en niet mag verwaarloosd worden. Daarvoor reken ik dan ook op een grote opkomst, zodat alle aspekten kunnen aan bod komen.
David heeft wel een schitterend idee voor de oprichting van een club en daar sta ik volledig achter. Ik hoop vele bikers te kunnen ontmoeten en samen vergaderen om een goede toekomst te kunnen garanderen.
vol goede hoop op welslagen op een beste toekomst. sportieve groeten Rudy VdE.
- dipdup
- Mountainbiker
Ma kijk om alle misverstanden te vermijden, mijn bedoeling was dus oorspronkelijk om een groep vaste bikepartners te vinden in omgeving gent, en mss een clubnaam en truitje te hebben en dan samen trainingen doen en TT's rijden, ma een vzw zie ik nie echt zitten, is ook nooit mijn bedoeling geweest. ma wil dus zeker vergaderen met de mensen die dit ook zien zitten.
wss is da dan een van de komende weekends in cafe "rotonde" in gent.
wie een dag of uur weet laat maar weten
- dipdup
- Mountainbiker
ja da vind ik ook jazz, het duurt mij allemaal te lang eigelijk, ik bike normaal altijd op mijn eentje en ben daar aan gewoon, ma zocht dus gewoon nen bikepartner(s) voor te trainen en een TT te rijden want heb da nog nooit gedaan enja dan heb ik liever mensen die dezelfde mening delen , dusja ik wil altijd komen naar die vergadering, da wel ...
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Hi , ik ben juist een nieuw lid van vandaag. Ik woon in evergem en ben dus zeker geïnteresseerd om mee te doen. Als jullie al meer concrete info hebben kunnen jullie me gerust een E-mailtje sturen ( galibier2646@hotmail.com )
Ik zie het wel zitten om wekelijks in groep enkele tochten of wedstrijden te doen.
Greetz
Ik zie het wel zitten om wekelijks in groep enkele tochten of wedstrijden te doen.
Greetz
Ik denk dat ik weer eens mis begrepen wordt. Ik liet niets vallen van vzw, ik zou het liever anders zien, maar als je met 10 man van start komen er naar tt en trainingen 5 man en zit het boeltje na 14 dagen op zijn gat wegens te weinig belangstelling. Ook rekening houdend met het weer en de periode wat 's avond mtb bemoeilijkt zal een grote rol spelen.
Start je met meer mensen dan is die kans veel kleiner. Maar jullie beslissen wel. Ik ga wel niet werken en mijn schouders onder iets zetten wat zeker geen overlevings kansen bied daar blijf ik vanaf. Dat risico is te groot. Anders wil ik best meewerken en dansen naar de orderwoorden, als er maar fatsoenlijke en deftige club opgestart wordt welke kan open bloeien. Van mij doet ieder zijn eigen zin en staan we even ver als voorheen. Maar we kunnen zeker ons idee's bundelen op de vergadering en naar andere belangstellenden luisteren. Wie belangstelling heeft komt best af op de vergadering of laat enkele gedachten van je bij bericht na. Notulen en het kenbaar maken van enige
doelstelling gaat wonderen doen. Dit is belangrijk voor de aanwerving van leden. Anders verkies je maar het gewoon gaan biken.
Start je met meer mensen dan is die kans veel kleiner. Maar jullie beslissen wel. Ik ga wel niet werken en mijn schouders onder iets zetten wat zeker geen overlevings kansen bied daar blijf ik vanaf. Dat risico is te groot. Anders wil ik best meewerken en dansen naar de orderwoorden, als er maar fatsoenlijke en deftige club opgestart wordt welke kan open bloeien. Van mij doet ieder zijn eigen zin en staan we even ver als voorheen. Maar we kunnen zeker ons idee's bundelen op de vergadering en naar andere belangstellenden luisteren. Wie belangstelling heeft komt best af op de vergadering of laat enkele gedachten van je bij bericht na. Notulen en het kenbaar maken van enige
doelstelling gaat wonderen doen. Dit is belangrijk voor de aanwerving van leden. Anders verkies je maar het gewoon gaan biken.