Vol ongeloof las ik dit bericht
Je hebt dus de tunnel doorkruist naar het eeuwige licht
2 weken gelede vroeg je nog aan mij
"nog een sportieveling, en wie ben jij ?"
Blij was ik dat ik "de Viper" eindelijk eens had ontmoet
en nu lees ik dit, ik voel me echt niet goed
Je leek me zo ongelofelijk sympathiek
altijd gevatte antwoorden bij om het even welke problematiek
je had een eigen kijk, een uitgesproken mening, vast van jongs af aan geleerd
Daarmee heb je hier beslist héél veel mensen geinspireerd
Ongewild stootte je hier ook wel eens iemand voor zn kop
maar véél mensen keken ook naar je op
Vast en zeker bracht je hier uren door
zo gepassioneerd door de sport, daar deed je het voor
De laatste jaren kon je echt genieten van het baaiken
en een mtb rit in de Alpen wou je ooit zeker nog eens meemaken
Dit was één van je vele dromen
waar gisteren abrupt een einde aan moest komen
Aan het "waarom" kan niemand een antwoord schenken
1 ding weet ik wel , je was hier een begrip, en we zullen nog véél aan je denken
Veel sterkte aan Jan zijn vrouw en dochter, familie en vrienden
en ook aan jack77, die zonder zijn trouwe fietsmakker verder moet
Sven
Overlijdensbericht
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
woorden schieten mij te kort. Heb vaak de website bezocht. Mss kan men deze online houden als eerbetoon aan een forumlid dat altijd een verstandige opmerking kon schudden en wist waarover hij babbelde.
Sterkte aan de familie in deze harde dagen.
Ik zal in ieder geval de "viperkoe" missen. (zijn avatar)
Sterkte aan de familie in deze harde dagen.
Ik zal in ieder geval de "viperkoe" missen. (zijn avatar)
- Schijfrem
- Mountainbiker
Das effe verschieten zeg ! Ik kan het moeilijk geloven.
Heb hem ontmoet op de laatste mountainbike.be dag in augustus en vond hem direct nen hele sympatieke gast. De diskuties die we na het fietsen daar rond de tafel hadden lieten direct zien dat het een man was met een passie voor het fietsen.
Zal zijn vakkundige uitleg hier in dit forum over alles wat met mtb te maken had zeker missen.
Veel sterkte toegewenst aan zijn vrouw en dochter, gans zijn familie en kennisen. Ook diegenen hier in dit forum die hem van heel dichtbij kenden, sterkte toegewenst !
Geert .
Heb hem ontmoet op de laatste mountainbike.be dag in augustus en vond hem direct nen hele sympatieke gast. De diskuties die we na het fietsen daar rond de tafel hadden lieten direct zien dat het een man was met een passie voor het fietsen.
Zal zijn vakkundige uitleg hier in dit forum over alles wat met mtb te maken had zeker missen.
Veel sterkte toegewenst aan zijn vrouw en dochter, gans zijn familie en kennisen. Ook diegenen hier in dit forum die hem van heel dichtbij kenden, sterkte toegewenst !
Geert .
- Brainjumper
- Mountainbiker
Post by Brainjumper »
Woorden schieten tekort in het helen van de pijn.
Blijken van medeleven kunnen enkel een troost zijn.
Niettemin wens ik hierbij mijn oprecht medeleven te betuigen aan hen die hem dierbaar waren.
Misschien kan mountaibike.be eens een uitprint maken van al deze reacties en aan de nabestaanden overmaken, in de hoop dat dit hen wat extra kracht en sterkte moge geven, wetende dat hun "Viper" hier enorm werd gewaardeerd en gerespecteerd.
Blijken van medeleven kunnen enkel een troost zijn.
Niettemin wens ik hierbij mijn oprecht medeleven te betuigen aan hen die hem dierbaar waren.
Misschien kan mountaibike.be eens een uitprint maken van al deze reacties en aan de nabestaanden overmaken, in de hoop dat dit hen wat extra kracht en sterkte moge geven, wetende dat hun "Viper" hier enorm werd gewaardeerd en gerespecteerd.