hallo , ik heb pas een winterbroek gekocht en na 40 km heb ik aan de linkerlies al rafels ? aan mijn zadelis niets te zien wat dit kan veroorzaken !
Ik ben een beginnend MTB'er dus niet echt ervaring met kledij maar dit lijkt me toch niet normaal ? of toch ?
graag reacties
Aesse broek kapot na 40 km
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- chris
- Mountainbiker
ik zou er terug mee naar de winkel stappen ....
ik heb ooit zo'n shimano-broek in garantie teruggehad ... fabricagefouten zijn mogelijk...
check effe dit:
is je zadel op die plaats niet beschadigd?
iets intiemer nu..... je draagt toch geen onderbroek onder je fietsbroek met zeem .... het schuren van je onderbroek tegen je koersbroek kan het slijtingsproces versnellen ...
chris
ik heb ooit zo'n shimano-broek in garantie teruggehad ... fabricagefouten zijn mogelijk...
check effe dit:
is je zadel op die plaats niet beschadigd?
iets intiemer nu..... je draagt toch geen onderbroek onder je fietsbroek met zeem .... het schuren van je onderbroek tegen je koersbroek kan het slijtingsproces versnellen ...
chris
- Merlin
- Mountainbiker
Ik ben iets dergelijks tegengekomen. Nieuwe broek, en na eerste rit reeds slijtage. Ik vond da nogal vreemddehulk wrote:ben terug naar de winkel gegaan ...blijkt het te komen omdat op mijn vest een sticker hangt en die schuurt daar net ...150 eur vest van hetzelfd emerk ..mooie boel