Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Bij deze wil ik en mijn familie ook ons medeleven betuigen aan de vrouw, kinderen, familie en alle nabestaanden van Jan. Het is steeds een moeilijk te begrijpen iets dat iemand zomaar van de ene op de andere seconde word weggerukt uit het leven. Indien er iets word gedaan door Mountainbike.be in verband met de uitvaart (rouwkrans) dan deel ik graag mee in de kosten. Viper Jan we zullen je missen
Wanneer een boot verdwijnt aan de horizon,
wil dit niet zeggen dat ie weg is,
we zien hem alleen niet meer,
Jan is nu zo'n boot,
verdwenen achter de horizon,
niet weg,
we zien hem alleen niet meer.
Viper sloot zich aan bij dit forum op 13 oktober 2003 en verliet ons op 13 oktober 2004, hij klom op in een jaar tot derde topposter met een gemiddelde van 3.25 berichten per dag !
En of we hem zullen missen.
ook van mijn kant, innige deelneming aan de dichte familie, de vrienden en vele kenissen.
Dit komt hard aan, vooral als het tijdens 'onze' sportbeoefening gebeurt
Bedroevend. Het is enorm schrikken bij zo'n verschrikkelijk nieuws, zelfs als je de persoon in kwestie niet kent.
Een man met een mening en die er voor durfde uitkomen, verdient alle respect.
Ineens voel je jezelf zo schuldig dat je het ooit niet eens was ...
Het brengt je weer terug in de harde realiteit.
Langs deze weg mijn oprechte deelneming aan alle kennissen, familie en vrienden van Jan.