Vr 16/09/2011 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike :: 9de Horebe

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
The Orb
Mountainbiker

Vr 16/09/2011 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike :: 9de Horebe

Post by The Orb »

9de HOREBEKE BY NIGHT

Mountainbiketocht in het hart van de Vlaamse Ardennen
Startplaats: Hokeco-tent, Kerkplein te St. Maria Horebeke
Inschrijvingstafels gaan open van 19h30 en sluiten af om 21h00
Afstanden: 25 - 35km

We schotelen tov vorig jaar een hertekend en gevariëerd parcours voor waar iedereen zijn hartje kan ophalen, traditiegetrouw voorzien van de nodige animatie en de in onze Vlaamse Ardennen onvermijdelijke hoogtemeters.

De uitgebreide bevoorradingstafel staat opgesteld in een klein boerderijtje en ook de Roman-oldtimer is van de partij.

In de slotkilometers staat ook onze befaamde jenevertafel opgesteld in een leuk schapenstalletje. Zeker eentje aannemen want de boost die je ervan krijgt kan je gebruiken op de daarop volgende helling!

Aan de aankomst is een ruime afspuitstand voorzien.
Na de rit kan uw ros in de fietsbewaking gestald worden. Tegen de prijs van 1€ wordt uw stalen/alu/carbon ros bewaakt door 2 stevig uit de kluiten gewassen mannen. Na een verkwikkende douche kan je dan met een gerust hart onze tent nog een bezoekje brengen
Daar kan je dan gratis een attentie afhalen en een hot-dog verorberen. Voor het bijhorende gerstenat dien je dan wel zelf in de beugel te tasten!

Mogelijkheid tot aankoop van degelijke BBB-verlichting bij de start, en dit met een korting van maar liefst 15%! Het gamma vindt je op http://www.hetverzet.be/home.php?subpage=182
We hopen met al deze ingrediënten er opnieuw een leuke mtb-avond van te maken!

Heb je vrienden en/of kennissen die deze nachtrit wel zien zitten maar niet over een mtb beschikken, no prob. Je kan bij ons (ism Het Verzet) een mtb (Specialized) huren aan 15€. Bijhorende helm is inbegrepen!
Graag wel reservatie op voorhand bij Het Verzet.

Zie ook http://www.hetverzet.be/nachtrithorebeke
A.B
Mountainbiker

Post by A.B »

Plezante tocht, vorig jaar ook gereden en heb me rot geamuseerd. Welke richting gaan we dit jaar uit?
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

A.B wrote:Plezante tocht, vorig jaar ook gereden en heb me rot geamuseerd. Welke richting gaan we dit jaar uit?
Voor het derde jaar op rij hebben we voor een nieuw parcours gezorgd.
Dit jaar gaan we richting Brakel - Zottegem - Zwalm waarbij opnieuw een aantal gekende kuitenbijters in het parcours zijn opgenomen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Een ritje waar ik iedere keer mijn verlof al in december aanvraag! Zegt genoeg zeker. :wink: Voor mij 1 van de leukste nachttochten van 't jaar.

Vorig jaar was het wel 1 van de zwaarste parcours ooit vond ik! Dit jaar richting Zottegem dus minder lange hellingen maar er ligt daar ook genoeg om er iets super van te maken.
Bartje Dak
Mountainbiker

Post by Bartje Dak »

Wij komen ook met een paar man af! Altijd een zeer schone rit met toffe omkadering.
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

En als ik ons Sabine mag geloven komt het weer dik in orde!
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Deze avondtt al enkele keren met veel plezier gereden en hier komen we graag terug. Ik zal vrijdag met enkele kameraden van de partij zijn. Mijn verlichting nog goed opladen zodat we de jeneverstand niet voorbij rijden :wink:
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

De herders zullen er ook zijn om den après af te sluiten... :drunk: :bounce: :wink:
Ben eens benieuwd of "Dries zijnen Beer " ook in het parcour zit ??
apex^
Mountainbiker

Post by apex^ »

Aanwezig :)

Hopelijk krijgen we even mooi weer als vorig jaar
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

black levi wrote: Ben eens benieuwd of "Dries zijnen Beer " ook in het parcour zit ??
Yep, hij zit er bij!
Post Reply