Afstellen van schoenplaatjes van klikpedalen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Post by Glee »

Ik heb 75 eur betaald voor volledige fietsmeeting en schoenplaatjes bij sportgeneeskunde UZ Gent
Bike wel zelf of door lbs af te stellen volgens de meegegeven opmeeting resultaten
Was elke eu DIK waard .

gr
Gil
Last edited by Glee on Tue 16 Aug 2011 21:22, edited 1 time in total.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

chrissie wrote:Wat is de kostprijs ongeveer voor afstellen van je schoenplaatsje bij bv. centrum voor sportgeneeskunde? Heb ook het gevoel dat ik nog niet 100% zit op mijn fiets zou dus dit (eindelijk) een keer laten doen.

Iemand een idee?
Als je nog nooit een fietsmeting gedaan hebt, zullen ze je aanraden om je volledig te laten opmeten. Fietsplaatjes aanpassen heeft immers niet veel zin als je verkeerd op je fietszit.
Kostprijs is vermoedelijk een 125€. Dit verschilt van meetcentrum tot meetcentrum
butters
Mountainbiker

Post by butters »

Bij Bullen in Kinrooi is het inderdaad 125.
bcb
Mountainbiker

op meten fiets en schoenplaatjes

Post by bcb »

ik betaal maar 40 euro voor de volledige opmeting en het afstellen van mijn bike, zonder de stukken welliswaar.
bij jos dufrain in poederlee ,op afspraak.
Pex
Mountainbiker

Post by Pex »

Iemand een idee hoe het bij look quartz zit? het in en uit klikken is te regelen door on het schoenplaatje zeg maar plaatjes te steken zodat het schoenplaatje dieper komt ge liggen. Op het moment klikken ze redelijk makkelijk uit en heb ik iets of wat speling. Wil ik nu minder speling, moet ik een plaatje bijsteken maar krijg ik ze amper uitgeklikt..
Post Reply