Vorig jaar 26 Rigid, wel lachen de reacties van sommige. Is perfect te doen (vind ik) dus met m'n 29er met een breed schoentje gaat dit helemaal de max zijn.
ticket Roc D'azur 2011 te koop
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Ik vermoed van niet.Dogma wrote:We waren al zeker met twee dusrocki wrote:ge gaat er genoeg zien met de vast vork. Ik was vorig jaar zeker niet alleen.![]()
Toch heb ik redelijk veel reacties gekregen van andere bikers. Ga je dit jaar ook naar ginder?
Zie : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=95868
- Dogma
- Mountainbiker
Maar vorig jaar welblack levi wrote:Ik vermoed van niet.Dogma wrote:We waren al zeker met twee dusrocki wrote:ge gaat er genoeg zien met de vast vork. Ik was vorig jaar zeker niet alleen.![]()
Toch heb ik redelijk veel reacties gekregen van andere bikers. Ga je dit jaar ook naar ginder?
Zie : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=95868
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
- Dogma
- Mountainbiker
Ik ga hier niet verkondigen dat ik evenveel comfort heb enz... maar voor mezelf heb ik hier absoluut geen nadelen van. Tijdens de technische afdalingen heb ik naar mijn gevoel betere controle en tijdens de klim een lekker stijve direkte overbrenging van mijn krachten
Ik hou ook van het actieve biken van de total rigid. Het merendeel van de (fully) rijders zitten enorm passief op hunne velo en hebben geen stuurvaardigheid meer omdat de fiets vele foutjes corrigeert. Dit vind ik jammer en ja soms zijn fully's echt gat lelijk
.
Ik hou ook van het actieve biken van de total rigid. Het merendeel van de (fully) rijders zitten enorm passief op hunne velo en hebben geen stuurvaardigheid meer omdat de fiets vele foutjes corrigeert. Dit vind ik jammer en ja soms zijn fully's echt gat lelijk
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
Ik ga het met een verende vork doen ben er alleen niet uit met den 26" of met mijn 29" ik vrees dat ik met mijn dubbel op mijn 29" met 26x36 net wat groot zit van verzet met welk verzet rij jij daar?