Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik ken hem niet persoonlijk...maar van dat eventjes tot nu toe dat ik aangesloten ben op dit forum,heb ik meerdere malen dat koe'tje gezien...spijtig dat het op zo'n manier afgelopen is...Innige deelneming aan de familie...Peace
$mokeyJoe
Ook ik kende jan enkel van op dit forum, hij wist overal een nuttig en interessant antwoord te formuleren. Ik ben zeer bedroefd dit nieuws te moeten vernemen en zal hier nog veel an terugdenken. Ik zou ook wel graag nog iets willen doen, ik zal in het oog houden of er iets georganiseerd w. door degenen die hem beter kenden, en als dat gepast is zal ik volgen.
Sterkte aan zijn vrouw kinderen en familie en naasten,
& iedereen die hem zal missen,
en ik geloof dat we al met een heel peleton zijn...
Peter
Last edited by Pétard on Thu 14 Oct 2004 18:46, edited 1 time in total.
Jan, bedankt voor de fijne raad die we gedurende al die tijd van jou op het forum mochten vinden. Een diplomatieve aanpak, gecombineerd met een stevige ervaring, maakten van jou een fijn en gewaardeerd biker.
We zullen je missen en met deze wens ik je familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.