Overlijdensbericht

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
mario
Mountainbiker

Post by mario »

godver, man...viper....

ben daar echt niet goed van ....

ik weet gewoon niet wat te zeggen....

ik heb hem nooit ontmoet , maar we hebben ooit nog eens over en weer gemaild over de duitse bikes...dat was een krak op kennis van fietsen ed dergelijke.

Ik heb hier héél véél van hem geleerd.

Hij was idd één van ons,meer dan een vaste waarde op dit forum!!

@jack77: gelijk wat je onderneemt ter nagedachtenis van ons allen: je mag 200% op mijn steun rekenen!!

mijn deelneming aan allen die hem lief waren...

en veel sterkte aan zijn familie...
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

@Jack77 : misschien kunnen we al deze reacties bundelen en op de één of ander manier overmaken aan viper's nabestaanden? Laat maar iets weten,ook op mijn hulp kan je rekenen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ongeloof, verbijstering. Ik heb Jan een paar keer ontmoet en hij was een geschikte kerel met het hart op de juiste plaats.
Mijn deelneming aan familie en vrienden.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Oprechte deelneming aan familie, vrienden en kenissen.

Ken Viper niet persoonlijk maar ben ook al enkele keren op zijn super site geweest. Hier wordt men idd even stil van.

Allan
Last edited by kawa on Thu 14 Oct 2004 22:08, edited 1 time in total.
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Niet te geloven ! Er zijn gewoon geen woorden voor.

Ik kende Viper ook niet persoonlijk, maar zoals bij velen hier op het forum, zal hij waarschijnlijk ooit wel eens op een van jullie berichtjes gereageerd hebben op zijn eigen gevatte manier.

Innige deelneming aan allen die hem dierbaar waren.
peter
Mountainbiker

Post by peter »

Ik kende hem niet persoonlijk en het zal er dus jammer genoeg niet meer van komen. Ik heb het verbaal wel eens met hem aan de stok gehad. Maar hij stond open voor discussie en had zin voor humor en relativeringsvermogen.
Een zeldzame combinatie van deugden.
Noodgedwongen staan we vandaag allemaal stil bij wat we liefst verdringen.
Als we nu met zijn allen eens 24u stilte op dit forum naleven(behalve op deze topic) denk ik dat hij dit wel zou kunnen aprrecieren hebben.
Een voorstel : waarom zou je de Mountainbike.be biker dagen niet naar Jan Nuyttens noemen. Zo leeft hij toch voort.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Volledig akkoord, er moet een manier gevonden worden om hem blijvend in onze herinnering te houden. Het mountainbiken bekleedde toch ook een grote plaats in zijn leven.

Een zwarte rouwband in een hoek van de webstek en eventueel het nieuwsberichtje op de openingspagina zou voorlopig ook al een mooi initiatief zijn.

Jack77, hou ons op de hoogte ivm de uitvaart en of er een delegatie van mtb.be op aanwezig kan/mag zijn.

Man, ik ben hier nog altijd niet goed van. Ik zal vanaf vandaag zeker een stuk voorzichtiger fietsen, en vooral in de schemer.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Oprechte deelneming aan familie, vrienden en kenissen
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Heb Viper nooit ontmoet, maar hij was zeker een smaakmaker op dit forum door zijn uitgesproken mening.

Innige deelneming.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste Jan, we vergeten je nooit. Een man met een goed hart is heengegaan. Ik ben er erg gepakt van. Je humor zullen we zeker missen. Je bent een standbeeld op het forum. Evenaaren zal niemand je.

Deelnemig in de rouw van de familie. Diepbetreurt. Rudy Vanden Eeckhout.

Ps mocht iemand iets weten omtrend het afscheid ben ik zeker bereid daar aanwezig te zijn.
Locked