precies een muur waar je tegen reed
Zo 11/09/2011 Weelde :: MTB Noordergrensrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Was ik. Ja, ze komen normaal morgen op onze site www.power-bikers.com , maar ik laat het hier wel weten zodra ze er staan.Hanzzer wrote:op het extra stuk singletrack was iemand foto's aan het nemen , enig idee waar ik deze kan vinden ?
Bedankt allemaal alvast voor jullie komst !
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Wind ? was er dan wind
Wou is effe mijnen hartslag in de hoogte jagen en is goei doortrekken op da laaste stuk, viel da tegen seg!
Geslaagde tocht, al moet ik zeggen dat de singletracks bij onze noorderburen er steeds slechter( lees hobbelig) bijliggen.
50,88 km fun volgens de garmin.
Wou is effe mijnen hartslag in de hoogte jagen en is goei doortrekken op da laaste stuk, viel da tegen seg!
Geslaagde tocht, al moet ik zeggen dat de singletracks bij onze noorderburen er steeds slechter( lees hobbelig) bijliggen.
50,88 km fun volgens de garmin.
Al een idee van hoeveel aanwezigen er waren?Michelleke wrote:Was ik. Ja, ze komen normaal morgen op onze site www.power-bikers.com , maar ik laat het hier wel weten zodra ze er staan.Hanzzer wrote:op het extra stuk singletrack was iemand foto's aan het nemen , enig idee waar ik deze kan vinden ?
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
575. En ik heb 450 fotokes. Dus niet iedereen staat erop, maar sommigen zelfs 2 of 3 keer. Mocht je er niet op staan, dan reed je wellicht te snel!wihameke wrote:Al een idee van hoeveel aanwezigen er waren?Michelleke wrote:Was ik. Ja, ze komen normaal morgen op onze site www.power-bikers.com , maar ik laat het hier wel weten zodra ze er staan.Hanzzer wrote:op het extra stuk singletrack was iemand foto's aan het nemen , enig idee waar ik deze kan vinden ?
Wordt dus vervolgd...
Organisatie bedankt. Ondanks het weghalen van diverse pijlen door derden hebben we toch de volledige afstand van 50 km kunnen rijden. Doordat jullie voldoende pijlen hadden staan elke bocht 3 hadden we gelijk door als er ergens iets weggehaald was.
Route was goed te rijden met hier en daar wat plassen. Op de fiets heen en terug naar Weelde (B) toch 90 km op de teller en binnen 4 uur terug incl. inschrijving en drinkpost.
Bedankt namen Team Green Partners
Route was goed te rijden met hier en daar wat plassen. Op de fiets heen en terug naar Weelde (B) toch 90 km op de teller en binnen 4 uur terug incl. inschrijving en drinkpost.
Bedankt namen Team Green Partners
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Het was een zeer aangename tocht en ik ben blij dat ik Weelde gekozen had.
Het was wel bijzonder jammer dat mijn linkerknie erg veel pijn begon te doen na 15km en kon vanaf toen niet meer op de trappers staan. Toch doorgebeten en de 50km verder gedaan maar uiteindelijk toch maar voor de -5km verkorting gekozen want het was niet meer te doen.
Dinsdagochtend eerste werk naar de dokter.
Mijn broertje zijn kader is dan ook nog eens gebroken op deze tocht dus die moest ik dan ook nog eens gaan bevrijden.
Tocht op zich was perfect maar voor wel ERG zwaar vandaag. Bevoorrading was niet overdreven veel maar voldoende en LEKKERE wafels.
1 keer verkeerd gereden op de Eendengoor in Hooge Mierde vlak voor de bevoorrading en op goed geluk de route terug gevonden.
http://connect.garmin.com/activity/113484103
Het was wel bijzonder jammer dat mijn linkerknie erg veel pijn begon te doen na 15km en kon vanaf toen niet meer op de trappers staan. Toch doorgebeten en de 50km verder gedaan maar uiteindelijk toch maar voor de -5km verkorting gekozen want het was niet meer te doen.
Dinsdagochtend eerste werk naar de dokter.
Mijn broertje zijn kader is dan ook nog eens gebroken op deze tocht dus die moest ik dan ook nog eens gaan bevrijden.
Tocht op zich was perfect maar voor wel ERG zwaar vandaag. Bevoorrading was niet overdreven veel maar voldoende en LEKKERE wafels.
1 keer verkeerd gereden op de Eendengoor in Hooge Mierde vlak voor de bevoorrading en op goed geluk de route terug gevonden.
http://connect.garmin.com/activity/113484103