Wel een afdaling gedaan maar dat was duidelijk niet juist.... ging ongeveer 45 / 50 procent omlaag... en er waren geen bandensporen te zien.....
Ik heb ondertussen wel een nieuw machien gekocht oa om de Alto garda regio mee te terroriseren
Ik zal u de track eens bezorgen! Soms wel goed bergaf hoorgilbo wrote:Heb daar ook de leuke stukjes bergaf gezocht maar niet gevonden![]()
Wel een afdaling gedaan maar dat was duidelijk niet juist.... ging ongeveer 45 / 50 procent omlaag... en er waren geen bandensporen te zien.....
Ik heb ondertussen wel een nieuw machien gekocht oa om de Alto garda regio mee te terroriseren
Tracks zijn altijd welkombettes wrote:
Ik zal u de track eens bezorgen! Soms wel goed bergaf hoor![]()
Wat is het geworden? Speci of toch iets met grote wielen?
Greetz
bettes
Ik weet die track liggen, maar eigenlijk mag je daar niet meer komen... Er kruipt een mini hagedis rond die beschermd is. Zijn daar al eens de boswachter tegen gekomen die niet blij keek toen we er vandoor gingen!gilbo wrote: Tracks zijn altijd welkom![]()
Heb je deze al gereden? (die was ik aan het zoeken in Juli, maar dat kleine bergje was blijkbaar toch groot genoeg om 'm niet te vinden..)
Ik heb mezelf een Specialized Enduro comp aangeschaft, ik denk een goeie keus
Of via Torbole of helemaal langs de achterkant vd berg Nago ==> Mori en daar vind je bruine borden met Monte Baldo op vermeld.kevinv wrote:Hey allen,
ik zit momenteel aan het gardameer, en zou morgen de monte baldo willen beklimmen. de lift vertrekt vanuit malcesine, maar als ik met de fiets naar boven wil, moet ik dan ook vanuit malcesine vertrekken?
Volgens mij wel. Ik dacht dat je aan de lift gewoon verder naar boven moet rijden. Je komt dan op het shotterpad dat slingerend naar boven gaat en uit komt boven aan de lift. Vanuit de lift zie je dit pad regelmatig onder u passeren.kevinv wrote:Hey allen,
ik zit momenteel aan het gardameer, en zou morgen de monte baldo willen beklimmen. de lift vertrekt vanuit malcesine, maar als ik met de fiets naar boven wil, moet ik dan ook vanuit malcesine vertrekken?
Yep, vanuit Malcesine, recht omhoog...kevinv wrote:Hey allen,