Zo 11/09/2011 Weelde :: MTB Noordergrensrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Ik heb hier nog nooit gereden en ik dacht eerst naar Heverlee te gaan rijden.
Deze TT is meer dan 130 km rijden hopelijk is het de moeite
Tot morgen
Jan C
Mountainbiker

Post by Jan C »

Team Green Partners met 2 man present :P
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

ik kom zeker modderdabben morgen maar heb nog wel wa vraagjes ?

staat die verkorting van 5 km aangegeven ?

dus als ge de verkorting neemt heb je 47 km ?

tot morgen
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

staat aangegeven ja. Met die lastminute wijzigingen weet ik precieze afstand niet maar zal ni ver van de 52km zijn. Verkorting is op ongeveer 35km en 52-5 maakt idd 47km :-D .
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

Thanx Jef ... tzal toch voor de volledige toer zijn da we afkomen vanuit Arendonk.... tot morgen !
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Tot dusver hier nog geen druppeltje gevallen. Heel veel bliksems gezien maar droog hier. Hopen dat het zo blijft vannacht / morgen :-D
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Geen regen hier meer bijgevallen deze avond, en volgens de buienradar ook voor de rest van de nacht niet meer. Gelukkig!

Ben vandaag mee gaan afpijlen, en voor de geïnteresseerden die de 5km verkorting willen doen: de normale route gaat op een gegeven punt na +-35 km linksaf, maar daar is een verkorting van 5 km mogelijk door rechtdoor te rijden. Is aangegeven met een wit A4-blad met daarop "verkorting 5 km" aan de rechterkant van de weg. Linkerkant is het bos in, rechterkant van de weg is weide. Is dus inderdaad wel duidelijk aangegeven.

Voor de rest vind ik dat het parcours door de massa regen van de voorbije week nog mee valt. Natuurlijk zijn er wel heelwat plassen, maar dat zal nu overal wel zijn, denk ik. Ik had het eerlijk gezegd erger verwacht... Tot morgen,... euh... tot straks! :wink:
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Michelleke wrote:Geen regen hier meer bijgevallen deze avond, en volgens de buienradar ook voor de rest van de nacht niet meer. Gelukkig!

Ben vandaag mee gaan afpijlen, en voor de geïnteresseerden die de 5km verkorting willen doen: de normale route gaat op een gegeven punt na +-35 km linksaf, maar daar is een verkorting van 5 km mogelijk door rechtdoor te rijden. Is aangegeven met een wit A4-blad met daarop "verkorting 5 km" aan de rechterkant van de weg. Linkerkant is het bos in, rechterkant van de weg is weide. Is dus inderdaad wel duidelijk aangegeven.

Voor de rest vind ik dat het parcours door de massa regen van de voorbije week nog mee valt. Natuurlijk zijn er wel heelwat plassen, maar dat zal nu overal wel zijn, denk ik. Ik had het eerlijk gezegd erger verwacht... Tot morgen,... euh... tot straks! :wink:
Ben onderweg......euh.......bijna! :P :P :P :P
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Dit was men eerste TT en vond hem zeer geslaagd, een mooie route met zoals beloofd zeer weinig asfalt en de plassen waar je door moest kon je op één hand tellen.

Ik kwam op 51 km op het einde.

Er was ook een redelijke opkomst denk ik want ze reden me in het begin langs alle kanten voorbij :lol:

De laatste 5 km was perfect om uit te bollen.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

Zalig toerke , plassen en modder vielen goed mee het lag er tot mijn verbazing goed bij met al die regen van de voorbije week ... prima tocht maar wel zwaar door de sterk aanwezige wind ... maar afzien kan ook deugd doen hé !
Post Reply