Als ik zie hoe gij uw benen dit weekend gespaard hebtVTom wrote:Zullen U niet veel zien zondag als ge gaat knallen...Kristof Huyck wrote:Dat is gesproken, volgende week eens serieus knallen op de 70km héVTom wrote: Volgend weekend geen excuses dan gaan we er weer voor, regen of geen regenIk heb mij alvast ook ingeschreven voor de proloog, dan kan ik vooraan starten
![]()
Als ik zie wat sommigen de voorbije weken/dagen in de benen hebben verwacht ik toch enkele top 50 plaatsen hoor...
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
'k heb het hier al door ,ik zal den Tom maar ne sleutel van mijn auto geven die gaat toch een uur voor mij binnen zijnEagle Stijn wrote:Als ik zie hoe gij uw benen dit weekend gespaard hebtVTom wrote:Zullen U niet veel zien zondag als ge gaat knallen...Kristof Huyck wrote: Dat is gesproken, volgende week eens serieus knallen op de 70km héIk heb mij alvast ook ingeschreven voor de proloog, dan kan ik vooraan starten
![]()
Als ik zie wat sommigen de voorbije weken/dagen in de benen hebben verwacht ik toch enkele top 50 plaatsen hoor...moet dat beter dan top 50 zijn
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik vertrek zaterdag reedsvdvalain wrote:Voor de mannen die naar Bouillon gaan mocht er ergens nog een plaatske vrij zijn om mee te rijden + fiets laat dan maar iets weten .
-
mountainbike_peter
- Mountainbiker
bouillon 11 september 2011
Post by mountainbike_peter »
hallo
heb me ook vooringeschreven en betaald voor de 70 km
Ik kom ook af met Tom.
We gaan er eens een flinke lap op geven.
tot dan mannen van goodfellas.
groeten,
Peter
heb me ook vooringeschreven en betaald voor de 70 km
Ik kom ook af met Tom.
We gaan er eens een flinke lap op geven.
tot dan mannen van goodfellas.
groeten,
Peter
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
el stevo wrote:het amusement daar in bouillon. Ik zal er in gedachten bij zijn. En volgend jaar ben ik er ook fysisch bij (damn, het zal volgend jaar een druk mtb-jaar worden)
-
Kvenlor
- Mountainbiker
We zitten hier al me vijf in Bouillon. De kristof is al moe van twee keer de proloog te rijden. Was een pittig ritje. Nu ist hier vree doef en warm. Blijkbaar redelijk modderig op de gehakte stukken dus moorbanden is wel aangewezen. Welle gaan nu eerst nOg een trappistje schellen en dan nog een uurke losrijden naar het restaurant waar we gezellig een vijfgangen gaan binnensteken en dan dokes doen. Morgen heet en gereed. Parcours loopt door de Semois dus doe jullie zwembroek maar aan 
A domani greetz Goodfellas
A domani greetz Goodfellas
-
mountainbike_peter
- Mountainbiker
bouillon
Post by mountainbike_peter »
Hallo mannen goed he.
Wij zitten nog buiten net gedaan met bbq
we komen naar de jeugdherberg.
wacht op ons
tot morgen
groeten
Peter en tom
Wij zitten nog buiten net gedaan met bbq
we komen naar de jeugdherberg.
wacht op ons
tot morgen
groeten
Peter en tom
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Jo Peter en Tom das ok welle wachten wel aan de jeugdherberg.
Das hier nog altijd 26°C+ ma dat zal snel veranderen want we zijn al binnen gevlucht omdat de regen is beginnen vallen en de flitsen niet meer van onze kodak kwamen. De rommelingen kunnen ook ni van onze buik komen want we hebben gegeten. Kortom een stevig onweer trekt momenteel over ons heen. Pakt ulle kaweeke ma mee of ne poncho.
Den barman ging een ontbijtje voor jullie gereed zetten, ok? Ne blauwe Chimay
Tot morgen
Das hier nog altijd 26°C+ ma dat zal snel veranderen want we zijn al binnen gevlucht omdat de regen is beginnen vallen en de flitsen niet meer van onze kodak kwamen. De rommelingen kunnen ook ni van onze buik komen want we hebben gegeten. Kortom een stevig onweer trekt momenteel over ons heen. Pakt ulle kaweeke ma mee of ne poncho.
Den barman ging een ontbijtje voor jullie gereed zetten, ok? Ne blauwe Chimay
Tot morgen