Ik heb hier nog nooit gereden en ik dacht eerst naar Heverlee te gaan rijden.
Deze TT is meer dan 130 km rijden hopelijk is het de moeite
Tot morgen
Zo 11/09/2011 Weelde :: MTB Noordergrensrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Geen regen hier meer bijgevallen deze avond, en volgens de buienradar ook voor de rest van de nacht niet meer. Gelukkig!
Ben vandaag mee gaan afpijlen, en voor de geïnteresseerden die de 5km verkorting willen doen: de normale route gaat op een gegeven punt na +-35 km linksaf, maar daar is een verkorting van 5 km mogelijk door rechtdoor te rijden. Is aangegeven met een wit A4-blad met daarop "verkorting 5 km" aan de rechterkant van de weg. Linkerkant is het bos in, rechterkant van de weg is weide. Is dus inderdaad wel duidelijk aangegeven.
Voor de rest vind ik dat het parcours door de massa regen van de voorbije week nog mee valt. Natuurlijk zijn er wel heelwat plassen, maar dat zal nu overal wel zijn, denk ik. Ik had het eerlijk gezegd erger verwacht... Tot morgen,... euh... tot straks!
Ben vandaag mee gaan afpijlen, en voor de geïnteresseerden die de 5km verkorting willen doen: de normale route gaat op een gegeven punt na +-35 km linksaf, maar daar is een verkorting van 5 km mogelijk door rechtdoor te rijden. Is aangegeven met een wit A4-blad met daarop "verkorting 5 km" aan de rechterkant van de weg. Linkerkant is het bos in, rechterkant van de weg is weide. Is dus inderdaad wel duidelijk aangegeven.
Voor de rest vind ik dat het parcours door de massa regen van de voorbije week nog mee valt. Natuurlijk zijn er wel heelwat plassen, maar dat zal nu overal wel zijn, denk ik. Ik had het eerlijk gezegd erger verwacht... Tot morgen,... euh... tot straks!
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Ben onderweg......euh.......bijna!Michelleke wrote:Geen regen hier meer bijgevallen deze avond, en volgens de buienradar ook voor de rest van de nacht niet meer. Gelukkig!
Dit was men eerste TT en vond hem zeer geslaagd, een mooie route met zoals beloofd zeer weinig asfalt en de plassen waar je door moest kon je op één hand tellen.
Ik kwam op 51 km op het einde.
Er was ook een redelijke opkomst denk ik want ze reden me in het begin langs alle kanten voorbij
De laatste 5 km was perfect om uit te bollen.
Ik kwam op 51 km op het einde.
Er was ook een redelijke opkomst denk ik want ze reden me in het begin langs alle kanten voorbij
De laatste 5 km was perfect om uit te bollen.