MaC'Red
Zo 11/09/2011 Sintt-Martens-Bodegem :: 6de Pitstopbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Is het Borréboske en het ander technisch boske aan de overkant van de E40 berijdbaar ?JaBae wrote:Vandaag parcour gereden en valt goed mee. Er zijn natuurlijk wel midere stroken ma ja. Nu hopen dat het niet meer regent.
En er is nog altijd de alternatieve route waar we zo veel mogelijk de modder stroken hebben uit gehaald.
Vorig jaar was het daar een totale ramp...
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vandaag met den Bart de 50 km komen bollen. Ook al kenden we de meeste baantjes, toch blijft het een mooi parcours.
Geen enkele keer gebruik gemaakt van de alternatieve route maar een pracht van een initiatief. Mensen die niet houden van modder kunnen op die manier toch een tt rijden
Duidelijke bepijling , voldoende offroad, met die modder toch wel voldoende technische stukjes, 2 goede bevoorradingen.
Geen gebruik gemaakt van de bikewash wegens te lange wachtrij.
Spijtig dat de beentjes vandaag niet echt fris waren na de megarit van zaterdag
Voor de organisatie :
En bedankt aan mijn fietscompagnon Bart om vandaag toch regelmatig op mij te wachten.
Geen enkele keer gebruik gemaakt van de alternatieve route maar een pracht van een initiatief. Mensen die niet houden van modder kunnen op die manier toch een tt rijden
Duidelijke bepijling , voldoende offroad, met die modder toch wel voldoende technische stukjes, 2 goede bevoorradingen.
Geen gebruik gemaakt van de bikewash wegens te lange wachtrij.
Spijtig dat de beentjes vandaag niet echt fris waren na de megarit van zaterdag
Voor de organisatie :
En bedankt aan mijn fietscompagnon Bart om vandaag toch regelmatig op mij te wachten.