men kader heeft een krak

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
el rojo
Mountainbiker

men kader heeft een krak

Post by el rojo »

wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
kimba
Mountainbiker

Post by kimba »

Zou toch eens laten kijken wat herstellen kost, eens je een prijs krijgt kan je nogaltijd beslissen
el rojo
Mountainbiker

Post by el rojo »

kimba wrote:Zou toch eens laten kijken wat herstellen kost, eens je een prijs krijgt kan je nogaltijd beslissen
zou rond de 200 euro komen met herstelen en herlakken..dus je mo wat kost een nieuw kader e
Conrad
Mountainbiker

Re: men kader heeft een krak

Post by Conrad »

el rojo wrote:wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
Hey El Rojo,

ik zou sowieso onmiddellijk naar je fietsenmaker gaan.
Daar dit kader maar 2 maand oud is kan het in garantie vervangen worden eventueel.
"Is van accident tegen te komen" - ben je zelf gevallen?

Ik zou alleszins niet te snel de conclusie trekken om een nieuw frame te kopen.
el rojo
Mountainbiker

Re: men kader heeft een krak

Post by el rojo »

Conrad wrote:
el rojo wrote:wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
Hey El Rojo,

ik zou sowieso onmiddellijk naar je fietsenmaker gaan.
Daar dit kader maar 2 maand oud is kan het in garantie vervangen worden eventueel.
"Is van accident tegen te komen" - ben je zelf gevallen?

Ik zou alleszins niet te snel de conclusie trekken om een nieuw frame te kopen.
kben al geweest naar men fietsen maker en op die plaats is het zeker niet onder garantie..tis van accident in een toertocht..mo die verzekeren alleen maar lichaamelijke schade e.
kege
Mountainbiker

Post by kege »

in herentals zit er een goede carbonhersteller :wink:
Post Reply