men kader heeft een krak
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
men kader heeft een krak
wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
- Conrad
- Mountainbiker
Re: men kader heeft een krak
Hey El Rojo,el rojo wrote:wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
ik zou sowieso onmiddellijk naar je fietsenmaker gaan.
Daar dit kader maar 2 maand oud is kan het in garantie vervangen worden eventueel.
"Is van accident tegen te komen" - ben je zelf gevallen?
Ik zou alleszins niet te snel de conclusie trekken om een nieuw frame te kopen.
Re: men kader heeft een krak
kben al geweest naar men fietsen maker en op die plaats is het zeker niet onder garantie..tis van accident in een toertocht..mo die verzekeren alleen maar lichaamelijke schade e.Conrad wrote:Hey El Rojo,el rojo wrote:wat er mee gebeuren?laten herstellen of kijken voo een nieuw kader..het is een scott scale 35 van twee maand oud!!is van accident tegen te komen in toertocht..waar kan ik site vinden voor frames ?
ik zou sowieso onmiddellijk naar je fietsenmaker gaan.
Daar dit kader maar 2 maand oud is kan het in garantie vervangen worden eventueel.
"Is van accident tegen te komen" - ben je zelf gevallen?
Ik zou alleszins niet te snel de conclusie trekken om een nieuw frame te kopen.