bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Re: Schotland, here I come...
Nog geen fully voor mij. Mijn nieuwe Trek voelt aan als een fully, dat wel. Ik kon de Mario met gemak volgen op het technische stukje op zondag. Tot zolang ik dat kan, blijf ik 26. Op straat is hij wel wat sneller dan mij maar ja, that's life.Streets wrote:29 inch sandman fafoelliie (misschien ooit eens met dolf)Dr.Gonzo wrote:Misschien wel maar dan een 29er.mitsy wrote: Mooi filmpje mss met al die reizen in het vooruitzicht toch niet beter een fafully gekocht?
26inch overleefd het decenium niet...
das de toekomst
StR.
Mojo
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Re: Schotland, here I come...
Niet overdrijven he.Mojobiker wrote:Nog geen fully voor mij. Mijn nieuwe Trek voelt aan als een fully, dat wel. Ik kon de Mario met ENIGE MOEITE volgen op het technische stukje op zondag. Tot zolang ik dat kan, blijf ik 26. Op straat is hij wel wat sneller dan mij maar ja, that's life.Streets wrote:29 inch sandman fafoelliie (misschien ooit eens met dolf)Dr.Gonzo wrote: Misschien wel maar dan een 29er.
26inch overleefd het decenium niet...
das de toekomst
StR.
Mojo
Zou graag eens dat filmke zien van dat stukske...