roc azur 2011

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Orbe@
Mountainbiker

roc azur 2011

Post by Orbe@ »

'k kon nog geen onderwerp vinden over de roc azur van dit jaar. Wie gaat er van het forum ? Ik ben ingeschreven en heb nummer 1789.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Ingeschreven voor 3 dagen (marathon, noir en roc d'azur, waarvan ik er wss 1 rijd met de huidige conditie, de marathon, en ik vrees dat zelfs die keihard afzien gaat worden.

De laatste 3 weken toc de volledige 64km gefietst, en daarvoor was't al ni veel beter, totaalkm's van 1 jan tot heden, 2300km #-o #-o #-o #-o
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Wij gaan ook reeds voor de 4demaal op rij.
Roc enduro, Roc marathon, rando noir Roc d'azur.
Een betere seizoenafsluiter zal je moeilijk vinden.
Hopelijk is het weer beter dan vorig jaar.

Het parcours is gewoon super,lekker technisch met enkele mooie klimmetjes. De sfeer is ook altijd goed.
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Hier nog een roc verslaafde aangemeld voor de marathon en voor de Roc.
en weten dat ik zeker niet ging gaan dit jaar maar kon't niet laten :drunk:
Ik kijk er al naar uit en indd hopelijk wat mooier weer dan vorig jaar.
Je moet dit als MTBer hebben meegemaakt maar opgelet o zo verslavend de sfeer, het parcour, de omgeving, lekker weertje en lekker eten voor weinig geld en dan vergeten we nog ..... die verdomde mistral op dat laatste stuk naar de aankomst. :wink:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik ga ook naar de Roc voor de Mid Roc en de Roc d'Azur zelf te rijden samen met nog 3 mannen van de Goodfellas. Ben benieuwd wat het daar gaat geven, tis de eerste keer dat we de Roc gaan doen :-)
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Kristof Huyck wrote:Ik ga ook naar de Roc voor de Mid Roc en de Roc d'Azur zelf te rijden samen met nog 3 mannen van de Goodfellas. Ben benieuwd wat het daar gaat geven, tis de eerste keer dat we de Roc gaan doen :-)
OPGELET het zal niet uwe laatste keer zijn
Simpson
Mountainbiker

Roc 2011

Post by Simpson »

Wij gaan ook , voor de derde keer op rij . Ingeschreven voor de roc masters , de noir en de roc d'azur op zondag
Mijn medereizigers gaan voor de marathon op donderdag
dust
Mountainbiker

Re: Roc 2011

Post by dust »

Simpson wrote:Wij gaan ook , voor de derde keer op rij . Ingeschreven voor de roc masters , de noir en de roc d'azur op zondag
Marathon is volgens mij op vrijdag.
'T groot mes
Mountainbiker

Re: Roc 2011

Post by 'T groot mes »

Simpson wrote:Wij gaan ook , voor de derde keer op rij . Ingeschreven voor de roc masters , de noir en de roc d'azur op zondag
als hij donderdag gaat voor de marathon zal hij een eenzame tocht voor de boeg hebben
Orbe@
Mountainbiker

Post by Orbe@ »

ben in 2009 ook geweest in de roc d'azur maar nu gaan er een paar vrienden mee. Deze gaan niet fietsen maar zouden graag komen kijken op het parcours. Weet er iemand of dit mogelijk is want ik herinner mij dat we in 2009 niet zoveel over de weg hebben gefietst. Kent er iemand plaatsen waar je gemakkelijk bij kan met de wagen en hoe kunnen we die terug vinden op de kaart (eventueel adres of herkenningspunt meegeven) Zijn de bekende punten in de roc gemakkelijk te bereiken. De enige dat ik goed weet liggen is de col de bougnon omdat die vlak aan de weg ligt.

Op het einde kwamen we ook een hele steile betonweg tegen waar zouden we deze kunnen vinden op het parcours ?
Post Reply