Zo 11/09/2011 Weelde :: MTB Noordergrensrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
yannickb
Mountainbiker

Post by yannickb »

Ik zal ook aanwezig zijn voor de 50 km!
En idd de modder zal waarschijnlijk ruimschoots aanwezig zijn!
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Dan zal ik mijn RaceKings maar eraf halen dan met al dat moddergedoe.
Doemme toch. Ik HAAT modder. :evil:
joske uit breda
Mountainbiker

Re: zo 11/09/11 Weelde Noordergrensrit

Post by joske uit breda »

[
Update over het parcours volgt in laatste week![/quote] Kijk Jef, hier wachten alle forum deelnemers nu met smart op :-) :-) Het zal niet anders zijn dan hier en daar modder. Mijn NN en RR liggen er al op. Fiets goed gecontroleerd Schakelmateriaal nog eens een goeie beurt gegeven. Was een ramp vorige week in St Job met dat weer. De plassen waren zo diep dat je de derailleur nie meer zag zitten. Maar goed zoals eerder vermeld, Geraniums zijn nie mijn ding. Ik zie liever andere blommen :-D :-D
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ja, veel dichterbij kunnen we niet meer komen.

UPDATE parcours aub zodat ik weet welke banden ik moet steken.
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

update?
die wou ik straks of morgen geven als we compleet uitgepijld hebben. Maar idd, als je al van band wilt wisselen heb je dan toch wat meer tijd.

Gisteren op het parcours geweest; de stukken die normaal droog liggen heb ik ni gedaan. Vorig weekend waren die zelfs te droog, ik ga er vanuit dat die nu nog goed meevallen. De natste stukken zijn erg, maar minder erg dan 10d geleden. Grote plassen. Ik ga het parcours nog op twee plaatsen wijzigen waar plassen liggen die je nu niet kan ontwijken en waarschijnlijk zondag ook niet. Dus vgl met vorig jaar al 4 slechte stukken minder!

Afwachten hoe het opdroogt zaterdag, daar heb ik voorlopig goede moed op want 2w geleden woensdag was ook een groot verschil met de zaterdag nadien. Voor de rest heel wa plassen die je L of R kan ontwijken.

Ik was ni in St-Job maar zou denken dat het bij ons zeker droger zal zijn. En tocht Oostmalle heb ik zelf nog nooit kunne rijden maar die streek kennende zal je bij ons veel meer in't bos zitten / veel meer single track hebben... U bent meer dan welkom :-).

Zaterdag vroege avond nieuwe update!
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Bedankt maar eigenlijk zijn wij toch veel te verwend he als ge dergelijke info allemaal nog kunt krijgen.
Ik zal wel wachten tot morgenavond om bandjes te wisselen. Ik rij toch nog altijd met binnenbanden dus dat is zo geflikt. :-D
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Ik rijd gans het jaar met dezelfde banden, niks wisselen ( of er moet sneeuw en ijs liggen) zeker zo makkelijk.
Ik bagger ook overal lekker door.
See you all sunday.
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Laat er maar wat modder en plassen inzitten! Here we come!
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Uitgepijld!

idd, er zullen wat plasjes en modder zijn. Als het droog blijft gaat dat morgen nog beter zijn natuurlijk, afwachten...

Veel plaatsen kan je goed rijden of mooi rond de plassen slalommen. Enkele vettige stukken zijn dus uit het parcours gehaald waardoor de totale afstand iets langer wordt... Jammer dat ge op't einde een lange saaie kiezelweg krijgt maar de originele route daar is als ge er door zit toch echt nen dooddoender, we kiezen dus voor een iets simpeler finale...

- mogelijkheid tot rijden van nieuwe bloso-single track 1.2km
- op de 50km zit ergens een verkorting van 5km voor de liefhebbers

Ik schat dat als ge alles rijdt nu ongeveer 52km afgelegd kunnen worden.

Tot morgen!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Ik heb hier nog nooit gereden en ik dacht eerst naar Heverlee te gaan rijden.
Deze TT is meer dan 130 km rijden hopelijk is het de moeite
Tot morgen
Post Reply