Mountainbike Criterium Herselt 08/09/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- full speed down
- Mountainbiker
Post by full speed down »
goe georganiseerd berggaaten,alles was dik inorde doe zo verder!
en goe verlof in France allemaal!!
vw nutrimax cycling team
en goe verlof in France allemaal!!
vw nutrimax cycling team
prachtige organisatie
mooi weer
toffe omloop
relaxet sfeertje
de kids hebben zich minstens zo goed geamuseerd als de papa
Hopelijk wordt dit een jaarlijks evenement!
Als ik dan toch één opmerking mag geven (al zijn het details): Ik stel me de vraag bij sommige "recreanten". Zouden die niet beter bij de competitierijders rijden? De start had miss ook opgesplitst kunnen worden met een aantal minuten tussen de verschillende groepen?
mooi weer
toffe omloop
relaxet sfeertje
de kids hebben zich minstens zo goed geamuseerd als de papa
Hopelijk wordt dit een jaarlijks evenement!
Als ik dan toch één opmerking mag geven (al zijn het details): Ik stel me de vraag bij sommige "recreanten". Zouden die niet beter bij de competitierijders rijden? De start had miss ook opgesplitst kunnen worden met een aantal minuten tussen de verschillende groepen?
-
BBPokerface
- Mountainbiker
Post by BBPokerface »
Waw dit moet ik echt even kwijt! PRACHTIGE organisatie!!!! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Zelden meegemaakt.
Heel leuk en pittig parcour, veel variatie en toch niet TE zwaar.
Er was een grote opkomst maar toch geen massagevoel, niet in de transitzone noch op het parcour zelf.
Douche-shuttle voor de dames was stipt op tijd dit vond ik vooral een heel fijn initiatief.
Aan de vrouwen wordt op niet veel wedstrijden gedacht en dit was hier zeker wel het geval in alle opzichten.
Mooie prijzen, voor elke podiumplaats een beker en medaille, mooie rugzak voor de eerste plaats.
Kortom een super geslaagde wedstrijd. Hartelijk dank aan de organisatie daarvoor!! Doe zo voort! Wij zijn volgend jaar weer van de partij.
dames Team The Tigers
Heel leuk en pittig parcour, veel variatie en toch niet TE zwaar.
Er was een grote opkomst maar toch geen massagevoel, niet in de transitzone noch op het parcour zelf.
Douche-shuttle voor de dames was stipt op tijd dit vond ik vooral een heel fijn initiatief.
Aan de vrouwen wordt op niet veel wedstrijden gedacht en dit was hier zeker wel het geval in alle opzichten.
Mooie prijzen, voor elke podiumplaats een beker en medaille, mooie rugzak voor de eerste plaats.
Kortom een super geslaagde wedstrijd. Hartelijk dank aan de organisatie daarvoor!! Doe zo voort! Wij zijn volgend jaar weer van de partij.
dames Team The Tigers
In naam van alle Berggaaten zouden we graag alle deelnemers, supporters, sympatisanten, sponsors, ... enz. willen bedanken om van de 1° editie van het Mountainbike Criterium Herselt een geslaagd evenement te helpen maken.
Proficiat aan alle deelnemers om op deze warme dag toch het beste van zichzelf te geven, hopelijk hebben jullie ervan genoten
Tips&Tricks zijn altijd welkom!
Bedankt!
Foto's en de uitslagenlijst zal zo snel mogelijk op de website geplaatst worden.
www.deberggaaten.be
Proficiat aan alle deelnemers om op deze warme dag toch het beste van zichzelf te geven, hopelijk hebben jullie ervan genoten
Tips&Tricks zijn altijd welkom!
Bedankt!
Foto's en de uitslagenlijst zal zo snel mogelijk op de website geplaatst worden.
www.deberggaaten.be
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
Alles was prima. Proficiat!! Misschien volgend jaar de aankomst op een breder stuk voorzien zodat er op 't einde nog gesprint kan worden... Daar was het nu net iets te smal voor.
- Dirk Coremans
- Mountainbiker
Post by Dirk Coremans »
Ik ben ook wat foto's komen nemen, meer dan 500 stuks je vindt ze op de volgende link http://dmcmusic.blogspot.com/2011/09/mo ... rselt.html