Marathon La bastognarde 04/09

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JMRush
Mountainbiker

Bedankt

Post by JMRush »

Hallo!
Bedankt aan alle deelnemers te zijn gekomen. Leuk om te lezen dat degene die het niet gemist hebben, hebben het leuk gevonden. =D>

Alleen een kleine informatie over de startplaats : we hebben niet gekozen om van plaats te veranderen. De kazerne is intussen een verblijfplaats geworden voor vluchtelingen, dus geen keuze...

Ik hoop dat de mooie feedback van Jan nog meer van jullie zal aanmoediggen om volgend jaar naar Bastogne te komen!

Mvg,

Jean-Michel
g man
Mountainbiker

Post by g man »

twas idd weer dik ok dit jaar =D>
maar vond de ronde in de ander richting wel mooier om te doen
dan waart ge nog een echt leeg bij het aankomen
maar al bij al komen we volgend jaar gewoon weer terug hoor :wink:
JMRush
Mountainbiker

Parkoers

Post by JMRush »

't is grappig dat op een andere forum (b-m-b, franstalig), een paar bikers hebben dit jaar veel zwaarder gevonden dan vorig jaar (parkoers een beetje veranderd maar omgekeerd gereden)... #-o Het regen zal ook zeker niet hebben geholpen dit jaar maar verleden jaar hebben jullie gemmiddeld sneller gereden...
Hoe dan ook, ik zal alle opmerkingen doorgeven aan de andere leden. Wij proberen ieder jaar rekening te houden met opmerkingen. Zo wordt je beter niet waar? Groepsstart hebben we al besproken maar tot nu toe hebben we het altijd beter gevonden om de huidige formule te bewaren. Heel veel mensen vinden bij ons de sfeer gezellig... Individueel vertrekken ben je toch meer ontspannen! :lol: en dàt is voor ons belangrijk : degene die een 25km rijdt moet het ook leuk hebben. Daarom houden we ook zo veel mogelijk de "kleine" afstanden appart van de grotere waar de snelheid anders is... Iedereen kan op die manier op zijn rythme rijden.
Ik heb persoonlijk een leuke ding meegemaakt dit jaar : ik zat aan de inschrijvingstafel van de chrono. Normaal moesten alle 80 en 101 deelnemers om 9.30uur vertrekken. Om 9.40uur komt een jongen aan om toch de 101 te doen. "Tsja, doet u maar vlug want normaal gezien was het tot 9.30uur, hoor!". De jongen had de trein om 5.15uur in Kuurne gepakt tot Libramont, en dan de bus tot Bastogne, met zijn fiets bij!! =D> =D> Natuurlijk heb ik hem laten vertrekken. Dat noem ik passie voor MTB!
Heel graag to volgend jaar!
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

Misty wrote:
jean wrote:Aan alle afwezigen:ongelijk!
Ja wrijf het er nog maar eens goe in !!! Was voor mij vorig jaar ook de marathon waar ik het meeste plezier aan beleefd heb maar heb dit jaar gepast omwille van de weersvoorspellingen in combinatie met te moe om 5uur in de auto te zitten !! Nogthans na me 21ste plaats in Houffa wilden men benen meer !!
yip, 't was eigenlijk ongelooflijk, om 6u30 vertrokken uit Roeselare om een goeie 2,5 uur in de gietende regen naar dardennen te rijden en wonder o wonder een 10km voor Bastogne alles poederdroog te zien!
Gestart in het STOF en enkel het laatste kwartier in de regen gereden, wat zelfs een verwelkoming was want het was soms broeierig warm (de warmte zat daar precies nog in de grond).
Soit, el enkele jaaaaren deze Bastognarde gereden en het is en blijft een TOP organisatie waar de sympathie van afstroomt! :wink:
johnny 2
Mountainbiker

Post by johnny 2 »

prachtig evenement ben ervoor vertrek individueel te houden
want anders komt bij velen dat competitiebeest weer boven en nu
is alles relaxer
alleen douches zijn voor verbetering vatbaar
Post Reply