Zo 04/09/2011 Olloy-Sur-Viroin :: LES COTEAUX DU VIROIN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

montenbaiker wrote:En als ik nog een tip mag geven, 1ste week van juni, TT vanuit Oignies en Thierache... was ook super en zeker even spectaculair qua techniek.
Bedankt,is genoteerd.Als er nog meer van dadde is in die streek, laat maar horen.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

black levi wrote:
montenbaiker wrote:En als ik nog een tip mag geven, 1ste week van juni, TT vanuit Oignies en Thierache... was ook super en zeker even spectaculair qua techniek.
Bedankt,is genoteerd.Als er nog meer van dadde is in die streek, laat maar horen.
http://www.bikers.be/agendaDetail.asp?e ... 87&lgid=nl ;-)
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

vannoli wrote:dees jaar zou ik revanche nemen nadat ik vorig jaar na 15km in de 1ste lastige afdaling overkop ben gegaan en frame gebroken

Maar weeral een ganse dag weg ,zal het weer mogen uitleggen na houffa
Ik had het beter goed uitgelegd, want nu moet ik weer een jaar wachten. (Alhoewel, nú al reserveren, zal de enige optie zijn !) Ik kan er nog die dat zo doen).
@Vannoli: ik had u gisteren liever in Olloy tegengekomen :wink:
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

black levi wrote:
Mail anders eens naar alaindeneef@base.be , symatieke gast die daar in de streek "DE" parcoursbouwer is. Hij wist me in Oignies te vertellen dat er nog een circuit van TT's is net over de franse grens.
Let wel op als je eens teruggaat naar Viroinvall, vanaf oktober moet je de jachtkaarten goed in de gaten houden want er wordt daar nogal wat afgeknald!!
Binnenkort vind je hier de datums en de kaarten van de "battue" 2011 http://www.viroinval.be/xml/page-IDC-24 ... G-fr-.html
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

ja het was weer een pracht editie van alles wat wils voor een echte biker
soms bijna 2h voor je terug in de bewoonde wereld terechtkomt :-D en dan nog op het einde waar je kon kiezen voor hard , dat zouden ze meer mogen doen. veel tochten kunnen hier van leren. ze zijn niet bang om wat technisch in te steken een dikke proficiat =D> =D> =D>
Wettelbeir
Mountainbiker

Post by Wettelbeir »

Wat de Herdermarathon voor Vlaanderen is, die waren daar niet geheel toevallig talrijk aanwezig, is deze tocht voor Wallonië : een toptocht waar niks op aan te merken valt en voor geen meter verveelt =D> =D> =D>
graag meer van dat aan beide kanten van de taalgrens !
firmie
Mountainbiker

Post by firmie »

Wettelbeir wrote:Wat de Herdermarathon voor Vlaanderen is, die waren daar niet geheel toevallig talrijk aanwezig, is deze tocht voor Wallonië : een toptocht waar niks op aan te merken valt en voor geen meter verveelt =D> =D> =D>
graag meer van dat aan beide kanten van de taalgrens !
+1
kevin1980
Mountainbiker

Post by kevin1980 »

Weet er iemand waar de foto's te vinden zijn die in het begin zijn getrokken?
Viperator
Mountainbiker

Post by Viperator »

Die worden later (asap) op hun website geplaatst.

http://www.catsbikers.be/
Catsbiker
Mountainbiker

Post by Catsbiker »

Allen bedankt voor de deelname ondanks de slechte weersomstandigheden.

De foto's werden zonet op de website gezet
Post Reply