Email Shimano

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Email Shimano

Post by focus_wrc »

Eerst en vooral mijn vraag, is er iemand die een werkend email adres heeft van Shimano benelux?
Bij info-sbx@ en sbx@shimano-eu.com nemen ze niet op. :roll:

Waarvoor ik dit nodig heb; ik had (met nadruk op had) een stuurpen van een racefiets in mijn bezit die in aanmerking kwam voor de terugroepactie van Pro zie hier.
Mij daarvoor aangemeld bij een plaatselijke shimano dealer. Deze belt met shimano Belgie, hier wist mij te vertellen dat ik dit zelf moest opsturen naar Nunspeet in Nederland.
Ik dus nieuwe stuurpen kopen (aja zonder rijdt moeilijk) + verzendingskosten naar Nederland (en natuurlijk een gewatteerde envelop voor mijn postkantoor :roll: ) voor mijn garantiegeval. Nu zo'n 2 maand later heb ik ondanks alle ingevulde papieren die erbij zaten, nog niets gezien, gekregen, gehoord of geroken. Ik vertik het om er nog een internationale telefoon tegen te smijten om dit in orde te krijgen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf was al niet groot maar nu weet ik genoeg. :evil:

Bijvoegsel: voor er mensen mij doorverwijzen naar google en mij een internet noob vinden. Wees gerust google is mijn vriend, ik heb nog een email adres op een forum gevonden van een zekere jsm@shima..... Deze geeft echter ook niet thuis.
Misschien de Human resourcement dienst lastig vallen of het departement visgerief... kan ook natuurlijk
Last edited by focus_wrc on Tue 06 Sep 2011 20:06, edited 1 time in total.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

probeer eens te bellen, dat werkt misschien beter :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Opgestuurd met de post? Dan is dat wrs gewoon nooit aangekomen bij Shimano ...
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

Mister No Chaïn wrote:Opgestuurd met de post? Dan is dat wrs gewoon nooit aangekomen bij Shimano ...
Daar heb je inderdaad de 3° speler in het verhaal die niet echt waterdichte garantie biedt :^o
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

focus_wrc wrote:
Mister No Chaïn wrote:Opgestuurd met de post? Dan is dat wrs gewoon nooit aangekomen bij Shimano ...
Daar heb je inderdaad de 3° speler in het verhaal die niet echt waterdichte garantie biedt :^o
Geen handtekening bij ontvangst genomen ?
Post Reply