Bedankt,is genoteerd.Als er nog meer van dadde is in die streek, laat maar horen.montenbaiker wrote:En als ik nog een tip mag geven, 1ste week van juni, TT vanuit Oignies en Thierache... was ook super en zeker even spectaculair qua techniek.
Zo 04/09/2011 Olloy-Sur-Viroin :: LES COTEAUX DU VIROIN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
http://www.bikers.be/agendaDetail.asp?e ... 87&lgid=nlblack levi wrote:Bedankt,is genoteerd.Als er nog meer van dadde is in die streek, laat maar horen.montenbaiker wrote:En als ik nog een tip mag geven, 1ste week van juni, TT vanuit Oignies en Thierache... was ook super en zeker even spectaculair qua techniek.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Ik had het beter goed uitgelegd, want nu moet ik weer een jaar wachten. (Alhoewel, nú al reserveren, zal de enige optie zijn !) Ik kan er nog die dat zo doen).vannoli wrote:dees jaar zou ik revanche nemen nadat ik vorig jaar na 15km in de 1ste lastige afdaling overkop ben gegaan en frame gebroken
Maar weeral een ganse dag weg ,zal het weer mogen uitleggen na houffa
@Vannoli: ik had u gisteren liever in Olloy tegengekomen
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
Mail anders eens naar alaindeneef@base.be , symatieke gast die daar in de streek "DE" parcoursbouwer is. Hij wist me in Oignies te vertellen dat er nog een circuit van TT's is net over de franse grens.black levi wrote:Bedankt,is genoteerd.Als er nog meer van dadde is in die streek, laat maar horen.montenbaiker wrote:En als ik nog een tip mag geven, 1ste week van juni, TT vanuit Oignies en Thierache... was ook super en zeker even spectaculair qua techniek.
Let wel op als je eens teruggaat naar Viroinvall, vanaf oktober moet je de jachtkaarten goed in de gaten houden want er wordt daar nogal wat afgeknald!!
Binnenkort vind je hier de datums en de kaarten van de "battue" 2011 http://www.viroinval.be/xml/page-IDC-24 ... G-fr-.html
- mathieu
- Mountainbiker
- Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30
ja het was weer een pracht editie van alles wat wils voor een echte biker
soms bijna 2h voor je terug in de bewoonde wereld terechtkomt
en dan nog op het einde waar je kon kiezen voor hard , dat zouden ze meer mogen doen. veel tochten kunnen hier van leren. ze zijn niet bang om wat technisch in te steken een dikke proficiat

soms bijna 2h voor je terug in de bewoonde wereld terechtkomt
- Wettelbeir
- Mountainbiker
Post by Wettelbeir »
Wat de Herdermarathon voor Vlaanderen is, die waren daar niet geheel toevallig talrijk aanwezig, is deze tocht voor Wallonië : een toptocht waar niks op aan te merken valt en voor geen meter verveelt
graag meer van dat aan beide kanten van de taalgrens !
graag meer van dat aan beide kanten van de taalgrens !