Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
7u45 aan de brug ... ik zal er staanerwin.91 wrote:Ik rij ook met de fiets tot daar.
7.45uur aan de brug van Dendermonde,dan zijn we ongeveer om 8.15uur
aan de inschrijving.
Ik hoor(lees) wel voor wie dit ok is.
@mountainbike_peter ... +-7u47 aan rondpunt Grembergen of +-8u15 aan de start
Was van hetzelfde gedacht, dat weer hier in Belgie is toch wel ongelooflijk hé pff.el stevo wrote:regen regen regen en volgens de buienradar komt er nog meer af. Ik laat deze aan mij voorbijgaan. Ik zal werk maken van mijn kledijbestelling. Weet al perfect wat ik moet hebben
Ook gebruik gemaakt om nog wat kleine zaken af te handelen, alles moet niet steeds in het teken van de fiets staan hé...
Volgend weekend geen excuses dan gaan we er weer voor, regen of geen regen
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Dat is gesproken, volgende week eens serieus knallen op de 70km héVTom wrote: Volgend weekend geen excuses dan gaan we er weer voor, regen of geen regen
-
mountainbike_peter
- Mountainbiker
VTT BERLARE 75 KM
Post by mountainbike_peter »
Hallo,
Viel heel goed mee bijna geen regen had gisteren.Zelfs de zon heeft geschenen.
Er waren 5 man van Goodfellas en ik erbij.
Toffe groep.
Tot eventueel volgende zondag in Bouillon
groeten,
Peter
Viel heel goed mee bijna geen regen had gisteren.Zelfs de zon heeft geschenen.
Er waren 5 man van Goodfellas en ik erbij.
Toffe groep.
Tot eventueel volgende zondag in Bouillon
groeten,
Peter
Zullen U niet veel zien zondag als ge gaat knallen...Kristof Huyck wrote:Dat is gesproken, volgende week eens serieus knallen op de 70km héVTom wrote: Volgend weekend geen excuses dan gaan we er weer voor, regen of geen regenIk heb mij alvast ook ingeschreven voor de proloog, dan kan ik vooraan starten
Als ik zie wat sommigen de voorbije weken/dagen in de benen hebben verwacht ik toch enkele top 50 plaatsen hoor...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Awel Tom, van u verwacht ik net een top 50 plaats, zeker door wat ge laten zien hebt in de Houffamarathon op een parcours met ongeveer vergelijkbare Hm dan GRG 70km