En Kevin???
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- den Dimi
- Mountainbiker
olympische kwalificatie
Eerst en vooral proficiat aan Kevin Van Hoovels met het sterke resultaat op het WK maar vooral met het zeer goede en sterke seizoen.
Een goede start plaats op het WK (24 ste startplaats) daar moet je een seizoen voor werken.
Hopelijk kunnen er twee Belgen naar Londen in 2012. Voor Kevin is dit echter geen zorg meer en wens ik hem een sterk 2012 seizoen toe.
Een goede start plaats op het WK (24 ste startplaats) daar moet je een seizoen voor werken.
Hopelijk kunnen er twee Belgen naar Londen in 2012. Voor Kevin is dit echter geen zorg meer en wens ik hem een sterk 2012 seizoen toe.
Misschien geen opvolger van Meirhaeghe maar een 15de plaats op het WK is toch heel indrukwekkend, wetende dat hij pas sinds december 2010 voltijds mtbker is!Wowtre wrote:Kevin is 25, volgend jaar dus 26 't is niet bepaald een jonge belofte. hopelijk kan hij dit niveau bevestigen en nog iets verbeterende volgende jaren, maar ik zie er nu niet direct een opvolger in van MeirhageFey wrote:we hebben het laatste nog niet gezien van deze kerel...
Mannen zoals Meirhaeghe zijn dan ook uitzonderingen eh. Sommigen praten hier alsof ze het warm water hebben uitgevonden en alsof alles zomaar evident is... Het gaat hier over wereldniveau!
Kevin is zeer sterk bezig en zal mogelijk nog progressie maken en dus hebben we hopelijk het laatste van hem nog niet gezien. Hopelijk krijgt hij verder de ondersteuning die hij verdient en meer dan dat! Op die manier kan de xc-scene en mtbsport algemeen in België mee evolueren.
Kevin is zeer sterk bezig en zal mogelijk nog progressie maken en dus hebben we hopelijk het laatste van hem nog niet gezien. Hopelijk krijgt hij verder de ondersteuning die hij verdient en meer dan dat! Op die manier kan de xc-scene en mtbsport algemeen in België mee evolueren.