Zo 11/09/2011 Heverlee :: 7e Afrit 16 MTB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tokki afrit 16
Mountainbiker

Heverlee :: 7de Afrit16 MTB Brandweer Leuven

Post by tokki afrit 16 »

Op 11 september 2011 organiseren we de 7de Afrit 16 Mountainbike Toertocht van Brandweer Leuven. We hebben ook dit jaar weer 5 hoofdafstanden, nl. 28 - 40 - 52 - 73 en 90 km, met daarnaast tal van mogelijkheden om zelf uw afstand samen te stellen door het al dan niet nemen van de verschillende lussen. Voor de grote afstand komen we uit op +/- 1200 Hm.
Zoals altijd is ons parcours bij alle weersomstandigheden prefect berijdbaar. Starten kan vanaf 07u00 tot 10u30 voor de grote afstand en tot 11u30 voor de rest. Naar goeie gewoonte zullen de bevoorradingen rijkelijk voorzien zijn. Verder zijn de gebruikelijke douches, afspuitstand, mobiele pechverhelping, bewaakte fietsparking enz. aanwezig. De verschillende parcoursen zullen op een degelijke en duidelijke manier afgepijld zijn. Ook dit jaar zal de après-mtb in orde zijn met opnieuw een APARTE LEFFE-TOOG en voldoende voorraad. Verder zullen er ook broodjes te verkrijgen zijn.

Plaats van het gebeuren is zoals voorgaande jaren:
Brandweerkazerne Brandweer Leuven
Terbankstraat 20 te 3001 Heverlee (aan Gasthuisberg)
Enige toegangsweg met de auto is via de E314 Afrit 16

Heb je onze tocht nog niet gereden de voorgaande jaren, vraag dan maar aan iemand die dit wel deed en je zal meteen overtuigd worden dat deze tocht een absolute must is in Vlaams-Brabant en dat het zeker de moeite loont om op 11 september 2011 naar onze brandweerkazerne af te zakken... :P

Tot dan...
Afrit 16
Tokki
:-D 8)
http://www.everyoneweb.be/Afrit16BrandweerLeuvenMTB/
Last edited by tokki afrit 16 on Fri 02 Sep 2011 17:44, edited 7 times in total.
zero
Mountainbiker

Re: Zo 11/09/2011 - Heverlee

Post by zero »

tokki afrit 16 wrote: Zoals altijd is ons parcours bij alle weersomstandigheden prefect berijdbaar.
Ik ben nog maar 1 keer komen rijden, da was vorig jaar, toen was het toch ni perfect berijdbaar ze.
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

idd toen was het ploeteren dat het gene naam had.
De brandslang bij de bevoorrading kwam toen ook echt wel van pas.
Maar ik vind het nog altijd een van de beste toertochten uit de regio, dus ik ga er zeker terug bij zijn!
zero
Mountainbiker

Post by zero »

roelp wrote:idd toen was het ploeteren dat het gene naam had.
Maar ik vind het nog altijd een van de beste toertochten uit de regio, dus ik ga er zeker terug bij zijn!
begrijp me ni verkeerd, de omkadering van de tt was goed hoor, ze hadden toen pech met het weer. daarom ook mijn opmerking, ik vind het gewoon zever als je zegt dat dat parcours altijd perfect berijdbaar is.

ik kom ook terug (als het ni regent)
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

zero wrote:
roelp wrote:idd toen was het ploeteren dat het gene naam had.
begrijp me ni verkeerd, de omkadering van de tt was goed hoor, ze hadden toen pech met het weer. daarom ook mijn opmerking, ik vind het gewoon zever als je zegt dat dat parcours altijd perfect berijdbaar is.

ik kom ook terug (als het ni regent)
Prachtige streek ginder maar je moet er wegblijven als het regent, de ondergrond is van die plakkerige kleigrond waarin alles vastrijdt.
Meetrappen bergaf! [-X
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

Jongens, jongens... waarom zo negatief? Wij stellen zoals steeds alles in het werk om alles zo goed en vlot mogelijk te laten verlopen. Spijtig genoeg kunnen we het weer nog steeds niet zelf beinvloeden... :-? Sinds het begin van onze organisaties hebben we tot hier toe slechts 1 keer regen gehad, en ja toen kregen we extra veel te verduren, dus laten we met z'n allen hopen op mooi weer...
Manouche
Mountainbiker

Post by Manouche »

Zijn de plattegronden van de routes van tevoren te zien? Kwestie van vooraf te kunnen bepalen welke afstand me het beste ligt. Dat zou ik praktisch vinden.
Alvast veel succes!
Met een beetje droog weer in de dagen vooraf wordt het een schitterende tocht. Ik ken de streek heel goed. Een buitenkans. En de organisatie weet van wanten.
Niet te missen dus.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wat zijn de hoogtemeters per afstand als ik dat weten mag ?? ik heb de zoenk TT al gereden in februari en mag ik deze tocht ermee vergelijken of niet ??

MaC'Red 8)
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

MaC'Red wrote:wat zijn de hoogtemeters per afstand als ik dat weten mag ?? ik heb de zoenk TT al gereden in februari en mag ik deze tocht ermee vergelijken of niet ??

MaC'Red 8)
Da's helemaal iets anders, ligt toch aan de andere kant van de Ezoveel.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

De Wreter wrote:
MaC'Red wrote:wat zijn de hoogtemeters per afstand als ik dat weten mag ?? ik heb de zoenk TT al gereden in februari en mag ik deze tocht ermee vergelijken of niet ??

MaC'Red 8)
Da's helemaal iets anders, ligt toch aan de andere kant van de Ezoveel.
en wat mogen we dan wel verwachten ??

MaC'Red 8)
Post Reply