Ik snap je punt ivm zelf scheppen, maar:teddy kgb wrote:en moest iedereen nu zelf ns n schup meepakken naar park van erembodegem, en zelf zijn handen wat uit de mouwen steken, dan zou t er misschien veel beter bij liggen !
gemakkelijk kritiek geven, maar liever op n forum zeuren ipv zelf de handen ns uit de mouwen te steken!
work for it dudes !
1. Stad Aalst heeft naar alle waarschijnlijkheid veel geld uitgegeven aan dit park. Eigenlijk is het redelijk in orde, alleen de afwerking (vooral het shapen) trekt op niets. Vergelijk het een beetje met een voetbalveld dat 60x90m is en vol met grote putten ligt. Het is een beetje zonde van het geld.
2. Apprecieert stad Aalst wel dat iedereen daar met zijn schup komt? Ik wil hun gezicht wel eens zien wanneer bvb een 15jarige zijn schop meepakt om een jump (door "professionals" aangelegd) naar zijn zin aan te passen. Bovendien wil de één de jump wat groter leggen en de andere wat kleiner. Ik denk dat de shapers op de filthy trails/winterberg/... het ook niet apprecieren dat je op eigen houtje de track wat gaat aanpassen.
3. Zoals op alle openbare dirts, zit het vol met klein volk en ander gespuis dat alles wat je schept kapot maakt. Lips leven niet lang, smooth surfaces zijn direct kapot geslipt. Als alle Johnnies met boosters wegblijven heb je al geluk.
4. Iedereen die wel wilt scheppen heeft ondertussen wel al zijn eigen (illegale) trails ergens liggen. Die schept ze naar zijn eigen zin en heeft nogal wat minder onderhoud, totdat natuurlijk één of andere randdebiel weer eens alles ontdekt.
Ik ben het eens dat iemand actie kan/moet ondernemen om alles in orde te brengen en verantwoordelijk staat voor het onderhoud van het park. De beste formule lijkt me eigenlijk dat het initiatief komt vanuit een locale groep van bikers.