Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Thanks blijkbaar nog 1.45 euro goedkoper per band maar 5 euro meer verzendkosten.(10 euro ipv 5 euro bij bike-components)-JP- wrote:Ik kwam deze toevallig tegen op mijn zoektocht achter ne 26" Geax Barro mountain 2.3:
http://r2-bike.com/Twentyniner-29-Zoll
Bizar. Mijn waren direct dicht met notubes, rij er nu m'n 2de zomer mee, en zien er nog steeds zeer goed uit.vannoli wrote:daarnet fiets gewassen en zijflank van de Bontrager 29.0 Team issue is al aant scheuren en dit na 190km
En ze willen niet dicht gaan met notubes dus zijn het zeer gevoelige flanken
Daar ben ik helemaal niet mee eens,gisteren TT in berlare(oost-vlaanderen) gereden en toch seriuze modder stroken tegen gekomen,Hans wynants wrote:kristof gilis heeft ook deze Maxxis ikon erop liggen, is er geloof ik zeer tevreden van, zeer goed in de modder. band loopt niet vol.
banden (ikon's 29") liepen onmiddellijk vol met als resultaat dat ik eens goe op mijn gezicht ben gegaan.
Vooraan ga ik zeker veranderen naar een RoRo voor natte/modderige omstandigheden.
Droog weer:zal ik voor en achter op de ikons blijven,bollen super.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
das raar ja, in de ardennen lopen ze niet vol, zal gene plakkerige modder geweest zijn dan...erwin.91 wrote:Daar ben ik helemaal niet mee eens,gisteren TT in berlare(oost-vlaanderen) gereden en toch seriuze modder stroken tegen gekomen,Hans wynants wrote:kristof gilis heeft ook deze Maxxis ikon erop liggen, is er geloof ik zeer tevreden van, zeer goed in de modder. band loopt niet vol.
banden (ikon's 29") liepen onmiddellijk vol met als resultaat dat ik eens goe op mijn gezicht ben gegaan.
Vooraan ga ik zeker veranderen naar een RoRo voor natte/modderige omstandigheden.
in oost vlaanderen is het misschien meer plakkerig
Klopt helemaal!Kleigrond/poldergrond awa!Hans wynants wrote:das raar ja, in de ardennen lopen ze niet vol, zal gene plakkerige modder geweest zijn dan...erwin.91 wrote:Daar ben ik helemaal niet mee eens,gisteren TT in berlare(oost-vlaanderen) gereden en toch seriuze modder stroken tegen gekomen,Hans wynants wrote:kristof gilis heeft ook deze Maxxis ikon erop liggen, is er geloof ik zeer tevreden van, zeer goed in de modder. band loopt niet vol.
in oost vlaanderen is het misschien meer plakkerig