Overzicht 29er banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Thanks dan maar een aanschaffen als ik mijn 3 kenda's heb verkocht
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Ik kwam deze toevallig tegen op mijn zoektocht achter ne 26" Geax Barro mountain 2.3:

http://r2-bike.com/Twentyniner-29-Zoll
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

-JP- wrote:Ik kwam deze toevallig tegen op mijn zoektocht achter ne 26" Geax Barro mountain 2.3:

http://r2-bike.com/Twentyniner-29-Zoll
Thanks blijkbaar nog 1.45 euro goedkoper per band maar 5 euro meer verzendkosten.(10 euro ipv 5 euro bij bike-components)
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

daarnet fiets gewassen en zijflank van de Bontrager 29.0 Team issue is al aant scheuren en dit na 190km

En ze willen niet dicht gaan met notubes dus zijn het zeer gevoelige flanken
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Iemand ervaring met maxxis crossmark banden?

Heb ze van iemand gekregen, hoe zijn deze te vergelijken met racing ralphs?

Image
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Heb die op mijn 26 inch liggen vind ze supper bollen en als het niet te nat is gaat het ook nog goed heb wel de ronde noppen eruit gesneden en nadien veel meer grip in de bochten .Natuurlijk dat is op een 26 en heb gemerkt dat banden op een 29 helemaal anders reageren .
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

vannoli wrote:daarnet fiets gewassen en zijflank van de Bontrager 29.0 Team issue is al aant scheuren en dit na 190km

En ze willen niet dicht gaan met notubes dus zijn het zeer gevoelige flanken
Bizar. Mijn waren direct dicht met notubes, rij er nu m'n 2de zomer mee, en zien er nog steeds zeer goed uit.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Hans wynants wrote:kristof gilis heeft ook deze Maxxis ikon erop liggen, is er geloof ik zeer tevreden van, zeer goed in de modder. band loopt niet vol.
Daar ben ik helemaal niet mee eens,gisteren TT in berlare(oost-vlaanderen) gereden en toch seriuze modder stroken tegen gekomen,
banden (ikon's 29") liepen onmiddellijk vol met als resultaat dat ik eens goe op mijn gezicht ben gegaan.
Vooraan ga ik zeker veranderen naar een RoRo voor natte/modderige omstandigheden.

Droog weer:zal ik voor en achter op de ikons blijven,bollen super.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

erwin.91 wrote:
Hans wynants wrote:kristof gilis heeft ook deze Maxxis ikon erop liggen, is er geloof ik zeer tevreden van, zeer goed in de modder. band loopt niet vol.
Daar ben ik helemaal niet mee eens,gisteren TT in berlare(oost-vlaanderen) gereden en toch seriuze modder stroken tegen gekomen,
banden (ikon's 29") liepen onmiddellijk vol met als resultaat dat ik eens goe op mijn gezicht ben gegaan.
Vooraan ga ik zeker veranderen naar een RoRo voor natte/modderige omstandigheden.

das raar ja, in de ardennen lopen ze niet vol, zal gene plakkerige modder geweest zijn dan...

in oost vlaanderen is het misschien meer plakkerig :-D
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Hans wynants wrote:
erwin.91 wrote:

das raar ja, in de ardennen lopen ze niet vol, zal gene plakkerige modder geweest zijn dan...

in oost vlaanderen is het misschien meer plakkerig :-D
Klopt helemaal!Kleigrond/poldergrond awa!
Post Reply