Za 03/09/2011 Mol :: Sunparks MTB Weekend
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Volgens mij betaal je die 4€ om de kas van de organisatie wat aan te vullen, gelijk op elke TT.hdbadboy wrote: je betaald 4 euro voor een bloso route te rijden
Ik heb 'm ook gereden, ken de Bloso rit niet maar heb idd dikwijls pijlkes van een vaste route gezien.
Het was een heel snel parcours, als ik al een gemiddelde haal van +24km/h wil dat al wat zeggen..
Veel rechte, snelle stukken met hier en daar wat aangename singletracks. Zeker dat stuk langs 't kanaal met die korte bochtjes vond ik de moeite. Kan wel tegenvallen als het wat druk is.
Ik heb me geamuseerd!
Vraag me ook af of er iemand in die (groene) beek gesukkeld is...
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Okey was een mooi TT'ke... Was wel een heel deel over de vaste blosoroute, maar dit heeft me niet gestoord ! Singletracks blijven de moeite !
Ik heb de "grote" ronde 46km gekoppeld aan de "kleine" ronde 24km en kom zo op een mooie +/- 70km. Av 25km/h... dus goei trainingske.
Ter info: kleine en grote ronde liggen volledig in andere richting ! Dus geen dubbel werk
Ik heb de "grote" ronde 46km gekoppeld aan de "kleine" ronde 24km en kom zo op een mooie +/- 70km. Av 25km/h... dus goei trainingske.
Ter info: kleine en grote ronde liggen volledig in andere richting ! Dus geen dubbel werk