Zo 04/09/2011 Kruishoutem :: 17de Lozerbosveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Leyke
Mountainbiker

Post by Leyke »

Heeft er iemand meer info hoe het parkoers erbij ligt, zou misschien mijn zomerbandjes opleggen
spider81
Mountainbiker

mtb

Post by spider81 »

ik ben nog aan het twijfelen... mn conditie is tot tegen het vriespunt gedaald , en als ik slecht moest zijn, dan zullen het lange km worden, en de tocht naar huis nog langer mss...
Maar zo te horen en zien, ziet het er wel een mooi tochtje uit... kzal der deze nacht nog eens overslapen :drunk:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Morgen hier ook van de partij voor de tt die normaal gezien geen geheimen mag hebben voor mij (tenzij de organisatoren ijzersterk uit de hoek komen [-o< [-o< ), vertrek voorzien rond 13u , hopelijk blijft het droog tot dan....want vertrek in zomer outfit (zowel bike als ikzelf :wink: )
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Over twee jaar heb ik deze vtt gereden en toen vond ik het een mooi parkoer.
Hopelijk is het morgen ook weer in orde, we zien wel.

ceto
Mountainbiker

Post by ceto »

:bounce: wij komen ook met een achttal man en gaan voor de 55 km.vorig jaar de rit ook gereden en dat was ok . dus hier zijn we weer . tot dezze namiddag dan
Gio007
Mountainbiker

Post by Gio007 »

Knappe toertocht, super organisatie, bevoorradingen top, en de braadworsten lekker !!
Volgend jaar zeker terug.

En een organisatie die zijn kilometers juist heeft!
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

super toertocht gereden vanmorgen,alles top en zeer vriendelijke mensen!
volgend jaar terug.

groetjes
katrien.avalon
Mountainbiker

Foto's

Post by katrien.avalon »

slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Vorig jaar in de dichte mist en deze morgen onder een stralende zon vertrokken voor wat in mijn visie een supertochtje is!! Alles was hier voorhanden, mooie off roadstroken, supermooie bosdoortochten, en waar we op de weg moesten rijden hadden we prachtige landschappen en mooie vergezichten!!! 2 superlekkere bevoorradingen en bij aankomst een lekkere braadworst!!! En op vele plaatsen waren er wachters voorzien om ons op een veilige manier over te laten steken!!! Meer kaunt U als organisatie niet doen om de bikers een supergezellige voormiddag te bezorgen! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

ENIGE MINPINTJE : de kleedkamers van vroeger waren toch wel veel beter.................... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Lozer tot volgend jaar!!!!!!!!!!!
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Ik was redelijk choco gereden hier op de 55 km.
De alcocholtraining van de laatste weken zal hier niet vreemd aan zijn...

Mooi parkoer, maar veel van die smalle sporen waar ik niet zot van ben, en zeker als er prikkeldraad in de buurt staat.

Voor de rest een perfekte organisatie en een aanrader voor elke biker.

Tot volgend jaar!
Post Reply