Zo 04/09/2011 Kruishoutem :: 17de Lozerbosveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtb
ik ben nog aan het twijfelen... mn conditie is tot tegen het vriespunt gedaald , en als ik slecht moest zijn, dan zullen het lange km worden, en de tocht naar huis nog langer mss...
Maar zo te horen en zien, ziet het er wel een mooi tochtje uit... kzal der deze nacht nog eens overslapen
Maar zo te horen en zien, ziet het er wel een mooi tochtje uit... kzal der deze nacht nog eens overslapen
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
Foto's
Post by katrien.avalon »
Kleine fotoreeks van de VTT: https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink
Vorig jaar in de dichte mist en deze morgen onder een stralende zon vertrokken voor wat in mijn visie een supertochtje is!! Alles was hier voorhanden, mooie off roadstroken, supermooie bosdoortochten, en waar we op de weg moesten rijden hadden we prachtige landschappen en mooie vergezichten!!! 2 superlekkere bevoorradingen en bij aankomst een lekkere braadworst!!! En op vele plaatsen waren er wachters voorzien om ons op een veilige manier over te laten steken!!! Meer kaunt U als organisatie niet doen om de bikers een supergezellige voormiddag te bezorgen!
ENIGE MINPINTJE : de kleedkamers van vroeger waren toch wel veel beter....................
Lozer tot volgend jaar!!!!!!!!!!!
ENIGE MINPINTJE : de kleedkamers van vroeger waren toch wel veel beter....................
Lozer tot volgend jaar!!!!!!!!!!!
Ik was redelijk choco gereden hier op de 55 km.
De alcocholtraining van de laatste weken zal hier niet vreemd aan zijn...
Mooi parkoer, maar veel van die smalle sporen waar ik niet zot van ben, en zeker als er prikkeldraad in de buurt staat.
Voor de rest een perfekte organisatie en een aanrader voor elke biker.
Tot volgend jaar!
De alcocholtraining van de laatste weken zal hier niet vreemd aan zijn...
Mooi parkoer, maar veel van die smalle sporen waar ik niet zot van ben, en zeker als er prikkeldraad in de buurt staat.
Voor de rest een perfekte organisatie en een aanrader voor elke biker.
Tot volgend jaar!