Ik haal m'n voldoening uit over proberen boven te rijden, want rap rijden kan ik toch ni..Marco had beter geschreven
80% die ne chrono rijdt wil toch zo rap mogelijk gaan denk ik zo...
De andere 20% kan gewoon ni rap rijden (en ja, ik ben daar bij
Post by prideandglory1891 »
Ik haal m'n voldoening uit over proberen boven te rijden, want rap rijden kan ik toch ni..Marco had beter geschreven
Post by bikegirl13 »
Oppassen, MTB marathons zijn verslavendvivkemobiel wrote:Ik ben voor de eerste keer gestart met de XL'ers; het was ook mijn allereerste marathon chrono. Ik wist dus niet wat me te wachten stond; zaterdag de startklim gaan verkennen en 2 x laatste stukje van WB. Een heel tevreden amateurke is gearriveerd op de 89ste plaats. Het smaakt naar nog en we zijn volgend jaar zeker terug van de partij.
Prachtig parcours, zeer goede bevoorrading en bewegwijzering.
De afspuitstand en kettingolie op de 2de bevoorrading kwam goed van pas.
![]()
aan de organisatie: jullie hebben me een heel prachtig weekend bezorgd.
Post by Stefano069 »
uncle sam wrote:Ik daag je uit om een technische klim of afdaling te nemen tegen je overslagpols, of er zelfs over, en nadien zien of je nog dezelfde uitspraak gaat doenmarco-turn-me-on wrote: Ik haal mijn voldoening uit het zoveel mogelijk fietsen van het parcours zonder af te stappen.
Snel rijden is niet moeilijk maar juist die ene klim of afdaling die anderen niet fietsen maar lopen toch in het zadel te blijven is toch vaak een ander verhaal.![]()
![]()
Voel je niet aangevallen, maar je zult zien dat gemakkelijke dingen plots veel moeilijker worden.
Ik heb respect voor zowel trage als snelle rijders, techneuten of newbies, zolang ieder zn grenzen kent.
+1Stefano069 wrote:uncle sam wrote:Ik daag je uit om een technische klim of afdaling te nemen tegen je overslagpols, of er zelfs over, en nadien zien of je nog dezelfde uitspraak gaat doenmarco-turn-me-on wrote: Ik haal mijn voldoening uit het zoveel mogelijk fietsen van het parcours zonder af te stappen.
Snel rijden is niet moeilijk maar juist die ene klim of afdaling die anderen niet fietsen maar lopen toch in het zadel te blijven is toch vaak een ander verhaal.![]()
![]()
Voel je niet aangevallen, maar je zult zien dat gemakkelijke dingen plots veel moeilijker worden.
Ik heb respect voor zowel trage als snelle rijders, techneuten of newbies, zolang ieder zn grenzen kent.
Iedereen start s'morgens met persoonlijke al dan niet haalbare ambities.
Wanneer deze dan bereikt worden is dit voor iedereen een overwinning op zijn manier.
Dit maakt deze sport zo mooi in tegenstelling tot andere sporten waar alleen 1e worden telt!
Post by Stefano069 »
Ik heb het gisteren overgeschreven.BramDR wrote:Maandag het geld overgeschreven voor de foto's, hoeveel dagen duurt het vooraleer ze verkrijgbaar zijn?
Post by Zotte Marre »
Met Visa of Mastercard soms na 10minStefano069 wrote:Ik heb het gisteren overgeschreven.BramDR wrote:Maandag het geld overgeschreven voor de foto's, hoeveel dagen duurt het vooraleer ze verkrijgbaar zijn?
Je krijgt een link naar de foto's wanneer ze het geld hebben ontvangen.
Twas een duitse bank dus kan wel een paar dagen duren vrees ik!
Post by laagvlieger »
Post by laagvlieger »