Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Marco had beter geschreven
Ik haal m'n voldoening uit over proberen boven te rijden, want rap rijden kan ik toch ni..

80% die ne chrono rijdt wil toch zo rap mogelijk gaan denk ik zo...
De andere 20% kan gewoon ni rap rijden (en ja, ik ben daar bij :lol: )
bikegirl13
Mountainbiker

Post by bikegirl13 »

vivkemobiel wrote:Ik ben voor de eerste keer gestart met de XL'ers; het was ook mijn allereerste marathon chrono. Ik wist dus niet wat me te wachten stond; zaterdag de startklim gaan verkennen en 2 x laatste stukje van WB. Een heel tevreden amateurke is gearriveerd op de 89ste plaats. Het smaakt naar nog en we zijn volgend jaar zeker terug van de partij.
Prachtig parcours, zeer goede bevoorrading en bewegwijzering.
De afspuitstand en kettingolie op de 2de bevoorrading kwam goed van pas.
=D> =D> aan de organisatie: jullie hebben me een heel prachtig weekend bezorgd.
Oppassen, MTB marathons zijn verslavend :lol:
Stefano069
Mountainbiker

Post by Stefano069 »

uncle sam wrote:
marco-turn-me-on wrote: Ik haal mijn voldoening uit het zoveel mogelijk fietsen van het parcours zonder af te stappen.
Snel rijden is niet moeilijk maar juist die ene klim of afdaling die anderen niet fietsen maar lopen toch in het zadel te blijven is toch vaak een ander verhaal.
Ik daag je uit om een technische klim of afdaling te nemen tegen je overslagpols, of er zelfs over, en nadien zien of je nog dezelfde uitspraak gaat doen :wink: :wink:
Voel je niet aangevallen, maar je zult zien dat gemakkelijke dingen plots veel moeilijker worden.
Ik heb respect voor zowel trage als snelle rijders, techneuten of newbies, zolang ieder zn grenzen kent.

Iedereen start s'morgens met persoonlijke al dan niet haalbare ambities.
Wanneer deze dan bereikt worden is dit voor iedereen een overwinning op zijn manier.

Dit maakt deze sport zo mooi in tegenstelling tot andere sporten waar alleen 1e worden telt!
steamy
Mountainbiker

Post by steamy »

Stefano069 wrote:
uncle sam wrote:
marco-turn-me-on wrote: Ik haal mijn voldoening uit het zoveel mogelijk fietsen van het parcours zonder af te stappen.
Snel rijden is niet moeilijk maar juist die ene klim of afdaling die anderen niet fietsen maar lopen toch in het zadel te blijven is toch vaak een ander verhaal.
Ik daag je uit om een technische klim of afdaling te nemen tegen je overslagpols, of er zelfs over, en nadien zien of je nog dezelfde uitspraak gaat doen :wink: :wink:
Voel je niet aangevallen, maar je zult zien dat gemakkelijke dingen plots veel moeilijker worden.
Ik heb respect voor zowel trage als snelle rijders, techneuten of newbies, zolang ieder zn grenzen kent.

Iedereen start s'morgens met persoonlijke al dan niet haalbare ambities.
Wanneer deze dan bereikt worden is dit voor iedereen een overwinning op zijn manier.

Dit maakt deze sport zo mooi in tegenstelling tot andere sporten waar alleen 1e worden telt!
+1
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Maandag het geld overgeschreven voor de foto's, hoeveel dagen duurt het vooraleer ze verkrijgbaar zijn?
Stefano069
Mountainbiker

Post by Stefano069 »

BramDR wrote:Maandag het geld overgeschreven voor de foto's, hoeveel dagen duurt het vooraleer ze verkrijgbaar zijn?
Ik heb het gisteren overgeschreven.
Je krijgt een link naar de foto's wanneer ze het geld hebben ontvangen.
Twas een duitse bank dus kan wel een paar dagen duren vrees ik! :-?
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Stefano069 wrote:
BramDR wrote:Maandag het geld overgeschreven voor de foto's, hoeveel dagen duurt het vooraleer ze verkrijgbaar zijn?
Ik heb het gisteren overgeschreven.
Je krijgt een link naar de foto's wanneer ze het geld hebben ontvangen.
Twas een duitse bank dus kan wel een paar dagen duren vrees ik! :-?
Met Visa of Mastercard soms na 10min :wink:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Heb de indruk dat ze bij er bij sportograf met hun klak naar aan het gooien zijn in vergelijking met vroeger. Enkel fotos in het begin en het einde van de rit en geen speciale opstellingen met flits e/d meer...
Ik koop ze alleszinds niet meer
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Idd met visa of mastercard al direct na een paar minuutjes dat die foto's erop staan.
Heb er trouwens 25 ........maar wel dikwijls een paar dezelfde als je eens rechts kijkt, klik. Eens links klik....haha die mannen bezien da goed.
Maar is wel steeds mooi aandenken natuurlijk.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik heb er anders wel mooie ze van op het parcours... geen klagen.
Juist da er soms veel zijn van dezelfde plaats.
Post Reply