Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

rood 4 , 35 km : zeker te doen zonder gps , alles gevonden en als je twijfelt , rechtdoor nemen
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Dit weekendje Durbuy achter de rug, MTB toch meegenomen, route 2 gefietst, eenmaal misreden, 2 asfalt omweg.

Wil je de GPX-file, stuur een PB.

Hier en daar ontbrak de bepijling, of was niet goed zichtbaar.
Opperduck
Mountainbiker

Post by Opperduck »

We zijn al een paar keer in Durbuy gaan fietsen en je kan daar bij de info (VVV) een kaart gaan halen waar de route's op staan alsook de moeilijkheidsgraad!! 8)
tipi
Mountainbiker

Durbuy

Post by tipi »

Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt [-X
MaC'Red
Mountainbiker

Re: Durbuy

Post by MaC'Red »

tipi wrote:Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt [-X
euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelt

MaC'Red 8)
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

MaC'Red wrote:
tipi wrote:Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt [-X
euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelt

MaC'Red 8)
Mac'Red,

Ik bedoel de start van route 3, dus aan het vertrekpunt van alle routes aan de ourthe. Je moet daar vanop de rijbaan direct naar omhoog op rotsen en losse stenen langs het bois de chapli en dan kom je in petit-han. De route 4 (langste en zwaarste route) eindigt daar ook met een afdaling tot het startpunt.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

tipi wrote:
MaC'Red wrote:

MaC'Red 8)
Mac'Red,

Ik bedoel de start van route 3, dus aan het vertrekpunt van alle routes aan de ourthe. Je moet daar vanop de rijbaan direct naar omhoog op rotsen en losse stenen langs het bois de chapli en dan kom je in petit-han. De route 4 (langste en zwaarste route) eindigt daar ook met een afdaling tot het startpunt.

Aaah ja ik weet al welke ge bedoelt, dat is zeer spijtig want da was ene van mijn favoriete stukjes qua afdalen, met die trede's erin was het nog zo tof als het wat natter was.

MaC'Red 8)
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

De bovenkant is nog steeds zo, het onderste stuk hebben ze dus platgerold, hopelijk houden ze het daarbij :roll:
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

:-(
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

MaC'Red wrote:
tipi wrote:
MaC'Red wrote: euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelt

MaC'Red 8)
Mac'Red,

Aaah ja ik weet al welke ge bedoelt, dat is zeer spijtig want da was ene van mijn favoriete stukjes qua afdalen, met die trede's erin was het nog zo tof als het wat natter was.

MaC'Red 8)
da was inderdaad een leuk stukje om te starten of te eindigen, pfff
Post Reply